انرژی ارتعاشی خود را افزایش دهید

انرژی ارتعاشی خود را افزایش دهید

راز افزایش انرژی ارتعاشی ایجاد یک حرکت مداوم است. این ضبط قدرتمند ارتعاش خود را به سطوح بالاتر افزایش می دهد.

فرکانس خود را افزایش دهید

آیا از روزی که آب و هوا زیاد است خسته شده اید؟ آیا شما با ارتعاش انرژی تخلیه شده در اطراف راه می روید، مثل اینکه بی احساس هستید و مهم نیست چقدر سعی می کنید چهره شاد را جعل کنید، فقط کار نمی کند؟ چند بار شما سعی کرده اید خود را مجبور به احساس خوب، اما این طول می کشد بیش از چند دقیقه؟

اگر پایین بودن شرایط طبیعی شما باشد، باید این مقاله را بخوانید زیرا این امر به شما کمک می کند انرژی ارتعاشی خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

زندگی لازم نیست که یک فیلم هالیوود پر از عمل و ثابت “بالا” باشد، اما مطمئنا می تواند با رضایت شما از آنچه شما در حال حاضر با آن بسته شده است. از این محل از لذت بردن از آنچه که دارید، می توانید گسترش و جذب چیزهای دیگری را جذب کنید. این به طور خلاصه، افزایش انرژی ارتعاشی شماست. حالا بیایید در مورد این موضوع جالب از سطح عمیق تر، در عین حال آسان به درک، علمی صحبت کنید.

جنبه علم انرژی ارتعاشی

هر جسم، موجود زنده، احساسات، یا تقریبا همه چیز در این جهان لرزش خاص خود را دارد. این است که به جهان (میدان انرژی) که ما را احاطه کرده است منتقل می شود. جهان این سیگنال ها را دریافت می کند و آنها را به ما می فرستد. به عبارت دیگر – چیزی که شما می گویید چیزی است که شما دریافت می کنید.

ارتعاش جهاناین لرزش ها تحت قوانین خاصی عمل می کند. یکی از قوانین مهم قانون جذب است. این قانون مطابق با ارتعاشاتی است که ما با آنهایی که در عرصه متحد هستند سیگنال می دهیم و بر اساس آن مشخص می شود چه چیزی برای ما جذاب است و چه چیزی از ما دور خواهد شد.

با توجه به قانون جذابیت، واقعیت خود را با انرژی ارتعاشی خود ایجاد می کنید. در حقیقت، واقعیت شما تنها نشان دهنده فرکانسی است که شما را لرزاندید. نتایجی که دریافت می کنید در هماهنگی کامل با تجارت قرار دارند که به جهان ارائه می کنند.

ارتعاشاتی که ارائه می دهید واقعیت را ایجاد می کند

واقعیت شخصی شما با توجه به افکار و احساسات شما ایجاد می شود. دولت شما یک لرزش خاص را ایجاد می کند که به جهان رسیده است. آنها مغناطیسی مردم، شرایط، رویدادها و شرایطی را جذب می کنند که بسیار شبیه به دولت شما هستند.

به عبارت دیگر، شما مسئولیت کامل را برای طراحی مسیر خود و پیاده روی از طریق آن دارید.

شما کسی هستید که واقعیت خود را با انرژی ارتعاشی که دائما تابش می کند را شکل می دهد. شما می توانید گسترش، رشد و موفقیت و یا بازگشت به عقب. انرژی همیشه در حرکت است، بنابراین شما به سادگی به جلو یا عقب حرکت می کنید. از آنجایی که مغز شما دارای بخش هایی از هوش و آگاهی است، شما توانایی بسیار زیادی برای تغییر زندگی خود و هدایت آن به سمت جهت شما می خواهید.

بنابراین انرژی ارتعاشی یا ارتعاشی چیست؟

شما قبلا میدانید که جهان از انرژی تشکیل شده است. طبق قوانین فیزیک پایه، هر جنبش برق را ایجاد می کند. هر جایی که برق تولید می کند، توسط میدان های الکترومغناطیسی احاطه شده است. سرعت و یا ریتم که در آن این میدان های الکترومغناطیسی ارتعاش ارتعاش نامیده می شود.

همانطور که ارتعاش بالاتر می رود سریعتر می شود. وقتی آن را کندتر، پایین تر است. واحد توسط مقیاس HZ اندازه گیری می شود. مطالعات لیست کامل ارتعاشات جسمی مانند ۳۹۶ هز، ۵۲۸ هز و ۶۳۹ هز را یافته اند و اتصال به انرژی های ارتعاشی شما را به این صفات شفا می بخشد.

هنگامی که حرکت سرعت خود را کند می کند، به صورت فیزیکی فشرده می شود – برای مثال بدن شما. هنگامی که ارتعاش سریعتر و بالاتر است، نمیتوانید آن را ببینید یا لمس کنید (هاله، گاز، هوا)

جزء مخفی برای افزایش انرژی ارتعاشی شما

علم نشان داده است که یک فکر دارای فرکانس است. علاوه بر این، تنها اخیرا کشف شد که قلب میدان الکترومغناطیسی بسیار قوی تر و قوی تر از مغز است!

مطالعات ثابت کرده اند که احساسات منفی انرژی ارتعاشی خود را کاهش می دهند، در حالی که حالت های مثبت افزایش می یابد. به همین دلیل است که افرادی که نگرش مثبت دارند، اهداف خود را سریعتر از افرادی که تنها تفکر مثبت را دنبال می کنند، می رسانند.

وضعیت انرژی ذهن

بنابراین اگر قانون جاذبه اتصال انرژی مشابهی داشته باشد، تا زمانی که افکار یا احساسات مثبت شما را تکرار نکنید، سیگنالهایی را ارسال خواهید کرد که باعث ارتعاشات مشابه خواهند شد. شما چه چیزی را جذب می کنید و آن را گسترش می دهید. به همین دلیل ثروتمندان ثروتمندتر شده و فقیر فقیرتر می شود.

مستقیم به آنچه که می خواهید

انرژی ارتعاشی شما تعیین می کند که آیا شما چیزی را که میخواهید تحویل بگیرید یا دور بکشید. این یک ایده جدید نیست بلکه علمی اثبات شده از تعامل بین ذهنیت (آگاهی) و جهان است.

برای جذب آنچه که واقعا به واقعیت فیزیکی خود می خواهید، ضروری است که پرتو دقیق آنچه را که می خواهید، به جهان برسانید، همانطور که قبلا شما بوده اید. به عبارت دیگر، احساس باید قبل از شواهد فیزیکی باشد و تا زمانی که حرکت کند، باقی می ماند.

تمام انرژی های توانمند سازی در حال حاضر در جهان وجود دارد (گرداب)، شما فقط نیاز به لحن در آنها.

همه چیزهایی که باعث خوشحالی شما می شود انرژی ارتعاشی خود را افزایش می دهد

طبیعت انرژی ارتعاشیروش های ساده ای برای افزایش انرژی ارتعاشی خود وجود دارد مانند وجود طبیعت، شرکت در فعالیت های ورزشی، تمرین مراقبه، رقصیدن، خنده و خوردن غذای سالم. (یک رژیم غذایی بدون گوشت بهترین خواهد بود.بیشتر مطالعات نشان می دهد که اثرات منفی سلامت مصرف گوشت مانند سرطان، دیابت و مشکلات قلب است.علاوه بر این، هنگام هضم حیواناتی که در اثر ترس، ترور و شکنجه جان خود را از دست داده اند، انرژی منفی از طریق شما عبور می کند، خود را به عنوان اضطراب، استرس و سایر حالت های مخرب آشکار می کند.)

یک دقیقه یدکی داشته باشید؟

با توجه به ابراهیم هیکس، هر ایده ای که برای مدت ۶۸ ثانیه نگه دارید، به طور خودکار یکی از آنها را جذب می کند. اگر شما آن را برای مدت طولانی تر نگه دارید و در هنگام انجام آن احساس خوبی داشته باشید، این حرکت را ایجاد می کند و نیروهای مغناطیسی شما به سمت عمل حرکت می کنند. تمرین این تمرین ساده هر روز، در حالی که تمرکز بر روی یک هدف شما، به شدت انرژی ارتعاشی خود را افزایش می دهد و سفر تظاهرات سریع تر و لذت بخش تر!

زندگی با انرژی ارتعاشی بالاتر

تصور کنید اگر در طول روز احساس آرامش کردید و هیچ وضعیت یا رویداد خارجی نمیتواند شما را از محل آرامش که در آنجا بود، تغییر دهد. تصور کنید که شما به سادگی از واقعیت فعلی خود لذت می برید بدون آن که به طور مداوم تمرکز کنید بر آنچه که شما نداشتید (تمرکز منفی بر فقدان و کمبود) حتی اگر واقعیت شما برای شما درست نیست. شما تبدیل به پر جنب و جوش، حیاتی و خوشحال می شود، زیرا شما می دانید که شما امن بود. شما می دانید که همه چیز همیشه برای شما کار می کند.

هنگامی که شما از “آنچه” است قدردانی می کنید و از آن لذت می برید، فقط خوب می تواند از آن بیرون بیاید. شما خیلی مطمئن هستید که واقعیت شما در حال گسترش است، شما فراوانی بیشتر و بیشتر خواهید داشت. چگونه با احساس اطمینان زندگی می کنید؟ این دقیقا همان وضعیتی است که هر روز به زودی میرسید.

پیام های متعارف در ترکیب با Brainwave Enacting (Binaural Beats و / یا Isochronic Tones)، برخی از روش های کارآمد و قدرتمند برای افزایش ارتعاش شما هستند.

گوش دادن به دستورات متعلق به شما می تواند طیف وسیعی از ارتعاشات خود را گسترش دهد و از این طریق آگاهی شما را فراتر از مرزهای جاری خود گسترش دهید.

تکرار منجر به ظهور می شود

تمرین منظم می تواند تغییر قابل توجهی در زندگی شما ایجاد کند، زیرا هرگونه گسترش آگاهی شما به مرحله ی رشد در رشد شما کمک می کند و در نتیجه انرژی ارتعاشی خود را به سطح پیک افزایش می دهد.

این جلسه فرمول خاص که من ایجاد کرده ام شامل Isochronic Tones و دستورات پنهان است، به شما کمک خواهد کرد که مقاومت خود را خنثی کنید. این همچنین کمک خواهد کرد تا استرس را آزاد کرده و به سادگی آرام و با ریتم زندگی، که در هسته آن مثبت است، جریان یابد. شما سطح هوشیاری و ارتعاش خود را افزایش خواهید داد.

ضبط صدا شما را به یک انرژی ارتعاشی بالاتر، به منبع روح خود، به خواسته های واقعی و اهداف معتبر خود که توسط انتظارات اجتماعی و الگوهای خرابکاری خود سرکوب شده، متصل می کند.

پیام های پنهان به شما کمک می کنند که از انرژی کم انرژی ثابت شده و سیستم منفی خود را پاک کنید. در عوض، آن را به حالت اتصال به خود بالاتر از خود بسط، گسترش خود را آگاهی و رشد روح خود را.

در اینجا ویژگی های این جلوه انرژی ارتعاشی قدرتمند است

آسان و بدون دردسر

شما مجبور نیستید تلاش کنید انرژی ارتعاشی خود را بالا ببرید؛ فقط اتفاق خواهد افتاد. همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که در یک موقعیت راحت قرار بگیرید، در “بازی” ضربه بزنید و گوش دهید. هدفون ضروری نیست، اما شما می توانید از آنها برای به حداکثر رساندن نتایج استفاده کنید.

فرکانس های ویژه به زودی خلق و خوی شما را افزایش می دهد

فرکانس ها برای اتصال مغز به احساسات مثبت مانند شادی، خوشبختی و هیجان، و انتشار لرزش های منفی مانند گناه و ترس انتخاب شدند.

زمان اضافی مورد نیاز نیست

از آنجا که قبل از خواب به گوش دادن به این مدیتیشن می توانید حالت معمول خود را بدون نیاز به تنظیمات خاص حفظ کنید.

از آن لذت ببرید

صوتی “انرژی ارتعاشی” نیازی به تمرین دشوار ندارد که از فرایند سرگرم کننده باشد.

برنامه ذهن ناخودآگاه خود را برنامه ریزی کنید

این ضبط شامل چندین لایه پیشنهاد می شود. آنها تأیید پنهان هستند که توسط گوش شما قابل شنیدن نیستند. شما ممکن است سر و صدای پس زمینه را بگیرد، اما آگاهی شما به طور کامل آن را درک نمی کند. این پایه ای کامل برای برنامه ناخودآگاه شماست زیرا شما توسط رد طبیعی خود مسدود شده اید. دستورات از لحاظ جسمی مغز شما را مجددا بازسازی می کنند و به شما کمک می کنند یک سیستم باور مثبت کاملا جدید ایجاد کنید.

حرکت جرقه

آموزش خود را برای تحویل مثبت هر روز با واقعیت فعلی خود (“چه چیزی”) به حرکت خواهد کرد! این حرکت به آسانی شما را به گرداب، حالت ذهن فراوانی بی نهایت متصل می کند. Magnetizing بزرگترین اشتیاق خود را از این محل بودن در گرداب نه تنها دقیق جذابیت خود را، اما همچنین سریع تر اتفاق می افتد!

اکنون دانلود کنید و امشب شروع می شود، می توانید لرزش خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید و شادکامی، رضایت و هیجان واقعی را پیدا کنید .

فرکانس جزئیات: 
۳۹۶ hz – فرکانس Solfeggio – منفی بودن آزادی مانند گناه و ترس.
۳۶۰ hz – شادی، شادی و هماهنگی
۶.۸۸ هرتز امواج تتا – انعطاف پذیری، ثبات، تعادل روانی

تأییدیه این جلسه: 
احساس می کنم احساسات شلوغ هر روز
سطح انرژی من در حال افزایش و گسترش است
برای من آسانتر است با خودم ارتباط برقرار کنم
یک پرتو نور فرشته ای به من فرستاده می شود و عشق من را با هاله من بسته می کند
انرژی الهی من را با گرمی و عشق پر می کند
من احساس می کنم افسانه هر روز و هر روز
احساسات صلح، آرامش و رضایت من در طول روز و شب من را همراهی می کنند
من هستم از نور؛ من جهان هستم و جهان هستم
من به راحتی به مرکز مراجعه میکنم
من امن، پایدار، محافظت شده و زمین
عشق، فراوانی و سعادت بخشی جدایی ناپذیر از زندگی زیبای من است
من تصمیم می گیرم که افکار فکر کنم که احساس خوبی داشته باشم
من تبدیل به یک فرد بهتر و جلب معجزه های شگفت انگیز برای زندگی ام
من عشق بی نهایت به حیوانات دارم؛ من همه حیوانات را دوست دارم و به آنها احترام می گذارم
من به مردم عشق انرژی می دهم و قدرت عظیمی از عشق را دریافت می کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + هجده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.