استفاده از سابلیمینال ها، بسته به نوع استفاده و نوع تاثیر، بی خطر است اما شما با استفاده از ساب ها مسئولیت تمام تاثیرات احتمالی ناشی از ساب ها را شخصا برعهده میگیرید ❗️

⚠️توجه⚠️
استفاده از سابلیمینال ها، بسته به نوع استفاده و نوع تاثیر، بی خطر است اما شما با استفاده از ساب ها مسئولیت تمام تاثیرات احتمالی ناشی از ساب ها را شخصا برعهده میگیرید ❗️

حداقل نیم ساعت و حدکثر ۷۰ دقیقه در هر روز گوش دهید؛ تا زمانی که به نتایج مورد نظر خود برسید.
استفاده از هدفون اختیاری است اما توصیه میشود 👍
در صورت استفاده از هدفون رعایت این دو شرط الزامیست:
۱-استفاده از هدفون چپ(Left-L) برای گوش چپ و استفاده از هدفون راست(Right-R) برای گوش راست
۲- پایین بودن میزان(ولوم) صدا؛ میانگین ۵۰ تا ۷۰ درصد ایده آل می باشد.

شما باید به اندازه کافی هشیار باشید تا اگر بدن یا ذهن شما دچار خستگی مقاومتی شد، در بین استفاده از سابلیمینال ها به مغز خود استراحت بدهید.
اگر احساس میکنید نمیتوانید مسئولیت تاثیر مثبت یا منفی ناشی از سابلیمینال ها را بپذیرید لطفا از هیچکدام از آنها استفاده ننمائید 🙏
این سابلیمینال ها قادر خواهند بود تا تاثیراتی را عمیق و کامل و دائمی در بدن و ذهن شما، بسته به عبارات تاکیدی استفاده شده در هر ساب، ایجاد کنند.
شما مسئولیت این تغییرات را می‌پذیرید، خطر احتمالی بر عهده خود شما می‌باشد❕

سوالات متداول – #FAQ در مورد سابلیمینال ها #Subliminal s :
۱- #چگونه عمل میکنند؟
توضیح این مورد در بخش های قبلی و همچنین در گروه به طور کامل داده شده هاست اما اجمالا به آن می پردازیم.
ضمیر ناخودآگاه شما فوق العاده قدرتمند و قابل انعطاف است.
این سابلیمینال ها قادر هستند قدرت بی نهایت ذهن شما را به منظور القاء تغییرات در بدن و ذهن به کنترل دربیاورند تا تاثیرات مدنظر هر سابلیمینال به صورت واقعی و عملی تجسم پیدا کند و برآورده شود. (همان صداهایی که شنیده می شوند در واقع در حال گفتن عبارات تاکیدی مربوط به آن ساب هستند.)
در واقع عبارت تاکیدی به هر زبانی بر ناخودآگاه تاثیر خواهد گذاشت.
۲- #چقدرطولمی_کشد تا من بتوانم تاثیرات را مشاهده کنم؟ به طور کلی چقدر طول می کشد تا یک سابلیمینال اثر کامل خود را بگذارد؟
اگر هر سابلیمینال را حداقل نیم ساعت در هر روز و در یک دوره غیر منقطع(یعنی بدون فاصله حتی یک روزه در بین برنامه گوش دادن) استفاده کنید از میانگین ۶۰ روز تا ۴ ماه طول میکشد تا تاثیرات قابل مشاهده ظاهر شوند.
تاثیرات نهایی بسته به میزان استفاده شما و همینطور نوع تغییرات مدنظر و برای شخص به شخص متفاوت است و احتمالا بیشتر از این میزان طول می کشد… 🙂

۳- من نوجوان و #کم_سن هستم(زیر ۱۵ سال). آیا میتوانم از این سابلیمینال ها استفاده کنم؟
🔞 اگر زیر ۱۵ سال سن دارید، لطفا ابتدا با والدین خود مشورت نمایید.
⚠️سابلیمینال ها برای کودکان ساخته نشده اند و مخاطب آنها نوجوانان و بزرگسالانند. ❗️
⛔️هشدار گاهی تاثیرات جانبی ناراحت کننده و بعضا دردناکی ایجاد می شود که در اثر تغییرات بدن شما به وجود آمده است؛ شما باید به میزان کافی در این مورد هشیار باشید تا بهترین دوره عمل برای خودتان در مورد سابلیمینال ها را تشخیص دهید.

۴- این مدت زمان زیادی است! 🙁 راه حلی برای #افزایشسرعتنتایج هست؟
بله! ✅ اولین راه، حداکثر میزان استفاده در ۲۴ ساعت است؛ این مقدار ۶ بار برای فایلهای ده دقیقه ای و کلا یکساعت در کل روز هر فایلی با هر زمانی است و اگر بیش از این مقدار از “۱ فایل” در روز استفاده کنید متاسفانه دچار تاثیرات بازگشتی خواهید شد؛ یعنی ذهن اینطور برداشت خواهد کرد که شما در حال حاضر از تغییر مورد نظر بسیار فاصله دارید و به نبود آن فکر می کنید پس تغییرات را پس خواهد زد.
راه حل بعدی استفاده از #Booster هاست. در بخش های پایین تر در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.
با این حال همیشه باید مواظب خودتان باشید و اگر احساس می کنید ذهن یا بدن مقاومت زیادی در برابر سابلیمینالها نشان می دهد، استفاده از آن را متوقف کنید و استراحت کنید. چای یا قهوه بنوشید و فکر خود را تا مدتی از آن بردارید تا به حالت عادی برگردید.
نشانه تاثیر منفی سردرد یا درد شَدید و در قسمت های “نامرتبط” به سابلیمینال و همینطور احساس بد و ناراحتی هنگام گوش دادن به سابلیمینال می باشد.

۵- آیا تغییرات ایجادشده #دائمی هستند؟
البته! 👍 تمام تاثیرات سودمند و مدنظر دائمی هستند بخصوص هنگام استفاده از #Booster ها (زیرا #Booster ها علاوه بر افزایش سرعت، ایجاد تغییر در لایه های زیرین و در سطح سلولی را حتمی میکنند!)
واژه “دائمی” بدین معنی ست که تاثیرات خودبخود ناپدید نخواهند شد، اما نکته جالبی وجود دارد!
در هر زمان شما می توانید تغییرات جدید مدنظر خود را بر اساس علایق و عادات جدید خود، جایگزین نمایید!
شما، بر خلاف آنچه که تابحال شنیده بودید، یک موجود با مشخصات ثابت و همیشگی نیستید؛ بدن و ذهن شما همواره بوسیله اَعمال، افکار، باورها و احساسات، در حال نوعی تغییر میباشد.
❤️💙💚🎗🎀🥀⚘🌸💐🌼