[اولین راهنمای رایگان] و راهنمای ارتعاش

 [اولین راهنمای رایگان]

تعیین  ارتعاش شما

 

گرداب

قبل از اینکه توضیح بدهم که چگونه به داخل گرداب میروم، ابتدا باید آنچه را که این مفهوم مرموز به این معناست و چرا شما باید در آن باشید. من از شما دعوت میکنم به من بپیوندید بیایید ارتعاش گرداب را با هم مخلوط کنیم.

استر Hicks شده است به یک هوش نامحدود که به نام “ابراهیم” بهره برداری است. او آن کسی است که تمام این زمینه “قانون جاذبه” که شما در “راز” را دیدم. در طول سالها، او به تدریج تمام این ایده “مانند جذب مانند” را توسعه داد، به این معنی که وقتی انرژی خود را به یک چیز مشخص تبدیل کنید، همه چیز شبیه به انرژی است که به زندگی شما جذب می شود.

او همچنین در مورد اصطلاح “گرداب” آورد     

گردابه چیست؟

جریان پر انرژی است که متعلق به منبع ما است. این یک حوزه از ارتعاشات بالا است و اتصال به آن همه چیز را ممکن می سازد.

چگونه می توانید با این احساس که همه چیز امکان پذیر است ارتباط برقرار کنید؟ مثل اینکه احساس می کنید وقتی عاشق هستید یا آن لحظه هایی که احساس می کنید همه چیز خوب پیش می رود؟ این لحظات زمانی که شما احساس می کنید قادر مطلق است؟چگونه می توانید این احساس را به صورت روزانه به دست آورید و به اندازه کافی به اندازه کافی نگه دارید؟

مهمترین چیزهایی که باید درونی کنید این است که همه چیز در این جهان انرژی و ارتعاش خاصی است. شما یک موجود ارتعاشی هستید

لرزش است که شما و ارتعاش است که هر چیز دیگری توسط قانون جاذبه اداره می شود . قانون جاذبه، ارتعاشاتی را ایجاد می کند که یکسان هستند.

تعیین  ارتعاشی شما

انرژی ارتعاشیبا توجه به قانون جاذبه، شما یک آهنربای زنده هستید و شما را به زندگی خود، شرایط و تجربه هایی که با احساسات و افکار شما منتهی می شوند، دعوت می کنید.

کلمه “ارتعاش” معمولا یک حالت خاص احساس را توصیف می کند.تنها دو لرزش وجود دارد: مثبت و منفی. این ممکن است که شما احساس ارتقاء، پر جنب و جوش، در عشق و یا هر احساس دیگری که باعث می شود شما احساس خوبی داشته باشید؛ این احساسات تحت دسته ارتعاش مثبت قرار دارند . هنگامی که شما عصبانی، صدمه دیده، دور یا غمگین هستید، با ارتعاش منفی تضعیف می شوید .
لرزش منفی در واقع، دورترین محل از گرداب است؛ این جایی است که شما نمی خواهید آن را داشته باشید.

قانون جاذبه به سیگنال ارتعاش شما پاسخ می دهد و بیشتر از این لرزش را به ارمغان می آورد. به همین دلیل است که ثروتمندان ثروتمندتر میشوند و چرا کسانی که به طور مرتب احساس خوشحالی میکنند دلایل بیشتری برای خوشحالی دارند . به همین دلیل است که افرادی که قدردانی و قدردانی از همه چیز را می کنند، فاکتورهای دیگری را که باید مورد قدردانی قرار گیرند، اهمیت می دهند.

چگونه ارتعاش خود را افزایش دهیم یا چگونه به گرداب موفقیت ونیزان بپیوندم و در آنجا بمانیم؟

گرداب جایی است که می خواهید باشد این حوزه فوق العاده عاطفی است که در آن شما با ارتعاشات فراوان فراوانی ارتباط برقرار می کنید. شما می دانید و می دانید که شما باید در آنجا باشید تا چیزهایی در واقعیت برای شما آشکار شوند.

آیا می بینید که چقدر خوش شانس هستید که توانایی ضربه زدن به یک میدان پر انرژی که همیشه برای شما در دسترس است، و به شما اجازه می دهد تا واقعیت خود را طراحی کنید؟ آیا شما می توانید ضبط چقدر خوش شانس باشید که می توانید با وجود واقعیت فعلی خود به جایگاهی که می توانید از آنچه که واقعا می خواهید بپرسید؟

لرزش خوب

این مکان است که هر کس، از جمله شما، دارای یک منبع بی نهایت است که می تواند به هر بار در هر لحظه، متصل شود.

هنگامی که شما به این دنیای مجذوب گرداب متصل هستید، هیچ دلیلی برای ترس از آینده ، احساس تهدید یا رقابت با دیگران وجود ندارد؛ هیچ دلیلی برای ادامه دادن به دیگران وجود ندارد. هیچ دلیلی وجود ندارد که دیگران احساس بدی کنند تا بتوانید در مورد خودتان احساس خوبی داشته باشید.

لازم نیست احساس کنید که دیگران بیش از آنچه که شایسته هستند دریافت می کنند؛ هیچ دلیلی وجود ندارد که توزیع ناپذیری از وجوه وجود داشته باشد، زیرا از این درک شما ایجاد ارتعاش منفی در اطراف شما و دعوت از ارتعاشات مشابه در زندگی شما است.

در این محدوده گرداب، شما به سادگی درخواست و دریافت می کنید . هیچ کس نمی تواند شما را در آنجا بگذارد، فقط شما.

گرداب یک نتیجه نیست، اما حالت ارتعاشی است که شما در آن هستید. هنگامی که شما در گرداب هستی، جهان برای بالاترین خیر شما کار می کند.

متناقض واقعیت

چه اتفاقی می افتد وقتی که شواهدی را در واقعیت وجود دارد که همه چیز را نمی خواهند؟

شما واقعا می خواهید عشق زندگی خود را پیدا کنید و به دنبال فردی باشید که بتوانید خودتان را به طور کامل اختصاص دهید، اما در زندگی واقعی، شبهای شما تنها هستند و هیچ چیز تغییر نمی کند. شما می خواهید درآمد بالاتری داشته باشید، اما در حقیقت شما در همان کار مشغول به کار هستید که برای آن احساس راحتی نمی کنید.

گرداب در اینجا است، همیشه در اینجا است، اما شما در آن نیستید. گرد و غبار در انتظار شما با تمام فرصت های مثبت است که مناسب شما مانند یک دستکش، با عشق زندگی خود را، با حرفه ای معنی دار، اما شما وجود ندارد؛ شما خارج هستید

تصورات منفی شما را از گرداب خارج می کند

هر زمانی که شما در مورد واقعیت کنونی خود (شواهدی که در زندگی شما ظاهر می شود) شک و تردید می کنید و در مورد بدی که به خاطر واقعیت شما احساس می کنید، به آن پاسخ می دهید.

پاسخ دادن به آنچه که در حال حاضر اتفاق می افتد منفی است، چیزهایی که شما راضی نیستند، شما را از منطقه گرداب خارج می کند و تمرکز خود را بر آنچه که نمی خواهید، تمرکز می کند.

به عنوان مثال، اگر شکایت کنید که بهترین دوست شما با یک زن زرق و برق دار است، راه او برای او رفتار می کند و اینکه چقدر عالی بود، می توانستید او را داشته باشید … شما فقط خود را از بهترین موقعیت موجود دور نگه دارید – گرداب.

از سوی دیگر، برای دوست شما خوشحال هستیم و می دانیم که شخص خاصی وجود دارد که شما را در ارتعاش عشق قرار می دهد و سریعتر از آنچه تصور می کنید سریعتر می شود.

در مورد چیزی که میخواهید فکر کنید و نه چیزی که میخواهید نیست. خوب بودن را در افراد و شرایط مشاهده کنید، و اگر نمیتوانید در آنها خوب بدانید، در اندیشه آنچه بد است، سرمایه گذاری نکنید. اجتناب از رفتن به آن جهت.

دعا کنید به جای انتقاد (نه الزاما دعاهای مذهبی، بلکه معنوی)؛ قدردانی به جای گریه کردن؛ لذت بردن از تجربه های خود را به جای اشاره به آنچه که با آنها اشتباه است. هر روز خود را آموزش دهید ، مراحل را انجام دهید و به گرداب وصل شوید.

پاسخ به تخیل شما

خیال پردازیهنگامی که شما پاسخ خود را به تصورات خود و یا احساس شما فکر می کنید که شما پس از رسیدن به هدف خود را ، شما فرکانس خود رابه لرزش مورد نظر شما را جذب می کند. (این نام “ارتعاشی بازی” است)

شما در حال رسیدن به حالت همسویی با هدف خود هستید. هنگامی که شما در حال هماهنگی هستید، به جای اینکه آن را دور نگه دارید، به هدف خود نزدیک تر می شوید. شما با هدف خود در همان خط کار می کنید و نه با دو خط جداگانه.

شما نمیتوانید چیزی از زندگی منفی خود را از یک مکان منفی جذب کنید

شما نمیتوانید یک عشق هارمونیک را جذب کنید که حالت ارتعاشی مثبت را تحریک می کند اگر در نقطه نظر جاری و عدم عشق به خود و دیگران قرار دارید. شما نمیتوانید چیز مثبت را از محل فقدان یا غیبت جذب کنید . این کار درستی نیست.

به عنوان مثال – یکی از دوستان من به من گفت که نمی تواند صبر کند تا یک رابطه دوستانه داشته باشد. من از او خواسته بودم: “دلیل اینکه شما می خواهید با کسی باشد؟” او پاسخ داد: “چون نمی خواهم تنها باشم.” همانطور که می بینید، دوست من یک هدف مثبت از نقطه شروع منفی داشت. توجه به انگیزه های خود و دلایل دلخواه خود را برای چیزهایی که دارید، توجه کنید.

من دوستم را تشویق کردم تا به دنبال دلایل روابطی باشم که هیچ ارتباطی با جنبه های منفی گزینه های دیگر ندارد (در این حالت گزینه “تنها بودن”). او گفت: “خوب، او می گوید:” من می خواهم عشقم را به اشتراک بگذارم، تمامیت و آرامش را احساس می کنم. “این یک دلیل خیلی بهتر است؛ چرا که به جذابیت نه تنها عشق بلکه همچنین یک شریک بالقوه بالقوه برای او کمک می کند. .

دلیل اینکه واقعیت فیزیکی همیشه شواهدی از عدم وجود شما را فراهم می کند این است که شما در یک حالت ارتعاشی منفی گیر کرده اید.

تمرکز خود را از پاسخگویی منفی به واقعیت خود منحرف کنید، جایی که بسیاری چیزها غایب هستند و شروع به واکنش به تصورات خود می کنند.

اگر، برای مثال، میخواهید عشق را جذب کنید و در روزهای گذشته بیرون آمده اید و هیچ اتفاقی نیفتاده است، به یک مارپیچ مثبت برسید و به آنچه که میخواهید برسید . به عبارت دیگر، قبل از این که در واقعیت فیزیکی خود آشکار شود ، باید چیزی را که میخواهید جذب کنید.

در اینجا یک مثال از مکالمه ای است که می توانید با خودتان داشته باشید:

“نقطه خروج دوباره چیست؟ من می دانم که یک شکست کامل خواهد بود. من چندین بار نوشته ام و هنوز هم تک هستم چیزی با من اشتباه است و من همه را به تنهایی پایان خواهم داد! “
صبر کن! خودت را متوقف کن این جریان منفی از افکار را متوقف کنید که فقط شما را از چیزی که واقعا میخواهید دور می کند.

سعی کنید به یاد داشته باشید که در  به عنوان خوانده شده – در هم ترازی باشید. “خوب، من قصد دارم … بیایید ببینیم … چگونه می توانم به تخیل من واکنش نشان دهم به طوری که قانع کننده باشد؟ خوب … من قصد دارم به یک ارتعاش بالاتر بپردازم. من قصد دارم زمان خوبی در تاریخ داشته باشم، و اگر این کار نکرد، درست است.

“من می دانم که من در راه رسیدن به همسر واقعی خود هستم. بسیاری از افراد می دانند که دوست دارند زندگی خود را پیدا کنند. پسر عموی من بعد از طلاق دردناک که روحش را خرد کرده بود، شوهر کنونی اش را یافت، اما اکنون احساس خوبی دارد.

“من می دانم که در این جهان یک عشق بی پایان وجود دارد و می توانم هر بار که بخواهم احساس خوبی در مورد چیزهای کوچک من با دوست داشتن با خواندن یک کتاب خوب و پیاده روی در ساحل داشته باشم می توانم با این عشق در ارتباط باشم گوش دادن به داستان شخصی یا با دیدن مادربزرگ من. من می دانم که مردم شگفت انگیز وجود دارد که به دنبال این ارتباط روح ویژه هستند، درست مثل من.

“من می دانم که می خواهم شخص خاصی را پیدا کنم که ارتعاش های مشابهی را به وجود آورد. من می خواهم خودم را دوست داشته باشم و آن را هر روز تمرین کنم، و به طور خودکار من را در حالت مثبت قرار می دهم. من می دانم که در گذشته به آنچه می خواستم دست یافتم و تجربه های شگفت انگیزی را جذب کردم.

“چند بار قبل از اینکه من احساس می کردم که فراوانی به من رسیده است … مانند زمان هایی که هنوز در پارک متر مانده بود پول؛ یک میراث من؛ پولی که در خیابان یافتم؛ یک بورس تحصیلی که دریافت کردم یک مصاحبه شغلی از طرف من دوست من قبل از اینکه به عموم آگهی داده شود؛ افرادی که می خواستند به من نزدیک باشند؛ نامه های عاطفی من از دوستان و خانواده؛ رویدادهای شاد که در آن شرکت کردم؛ یک آهنگی که فکر کردم و ناگهان در رادیو پخش کردم … من می توانم در مورد خودم احساس خوبی داشته باشم.

از این به بعد، من از وضعیت ارتعاش من آگاه هستم و احساسات خود را با انجام کارهایی که احساس خوبی می کنم احساس می کنم. آه … من الان احساس خوبی دارم

اجازه دهید خودتان را در این مارپیچ افکار مثبت قرار دهید. به تصور شما بر اساس چیزهایی که می خواهید اتفاق بیافتد، بر تجربه های گذشته و شواهدی که دریافت کرده اید (یا مدارکی که دیگران دریافت کرده اید) مانند کسانی که دوست دارند در سراسر جهان هستند، به تصورات خود برسید . همه آنها باعث خواهد شد که شما احساس خوبی داشته باشید و شما را به گرداب وصل کنید.

در حال حاضر تصور کنید که شما خودتان آموزش می دهید که هر روز آن را احساس کنید! چند بار در روز … بیشتر روزها …

فایل رایگان بصری برنامه ریزی ضمیر نا خودآگاه برای جذب فوری ثروتشوا

تصور کنید تغییراتی که می توانید در زندگی خود ایجاد کنید، فقط اگر از افکار خودکار خود، تمرکز خود و جایی که انرژی خود را هدایت می کنید، آگاه شوید.

از جایی که می خواهید در سرتان آگاه باشید – آیا محل خوبی است؟ یا به مکان منفی می روید؟ مکان “منصفانه نیست”؛ به جای “چرا او این را دارد و من نمی خواهم؟”

اگر من نمی توانم به تخیل واکنش نشان دهم چه؟

این فقط به اندازه کافی است که افکار شما را از چمدان منفی که به آن منتقل شده اند، منحرف کنید. شما می توانید به راحتی با درنظر گرفتن نفس عمیق خود را منحرف کنید. سه ثانیه استنشاق و پر کردن شکم و ریه ها با هوای تازه و پنج ثانیه عطسه آهسته می تواند معجزه کند.

طول می کشد و این اثر یک اثر آرامش بخش را ایجاد می کند. جای تعجب نیست که هر جلسه تمرین با فرآیند تنفس آهسته آغاز می شود، زیرا این پایه ای است برای ارضای آرامش و آرامش.

به غیر از روش تنفس، بسیار مهم است که تمرین کنید که تفسیر مثبت داشته باشید . اگر واقعیت دارید، جایی نیست که میخواهید، از خودتان بپرسید – چه چیزی در مورد آن خوب است؟ از من چه مزایایی می گیرم؟ اگر به جای واقعیت غیرواقعی خود به تصویر کشیدن و تخیل خود دچار نشوید، به سادگی شیوه واقعیت خود را درک کنید .

به یاد داشته باشید مثال دوست من که می خواست رابطه را فقط به این دلیل که او گزینه دیگری را دوست ندارد (واقعیت فعلی او – تک تک). من به جای آن که از آن شکایت کنم، یک دیدگاه جایگزین برای لذت بردن از “وجود دارد” را ارائه دادم.

فقط به این دلیل که شما چیزهای مثبت در مورد واقعیت خود را پیدا می کنید، این بدان معنا نیست که شما برای همیشه در آن نقطه قرار دارید . این به این معنی است که شما “عضلات تفسیر مثبت” خود را ساختید تا بتوانید رشد کنید. بنابراین، دیدن خوب در وضعیت فعلی شما باعث ارتعاش مثبت می شود که به خواسته های شما سریع تر و آسان تر می شود.

شروع کوچک

هر روز، با خودتان وارد شوید به گرداب.

با توجه به تصورات و تجربیات فوق العاده ای که برای شما ظاهر می شود (حتی اگر کوچک باشند)، ۱۷ ثانیه وقت خود را در جریان انرژی قرار دهید.

به آرامی، ذهن و قلب خود را برای لذت بردن از این فرآیند، و با زمان مناسب می توانید مقدار یک دقیقه، ۱۰ دقیقه و حتی ساعت را در آنجا بمانید.

نتیجه

گرداب جایی است که میخواهید داشته باشید، بنابراین توجه به تمرکز خود را جلب کنید. اگر شما در حال حاضر در مورد زندگی خود راضی نیستید، تمرکز خود را بر جایی که می خواهید باشد، جلب کنید.
قانون جاذبه به آن واکنش نشان خواهد داد و همه چیز را انجام خواهد داد تا شما را به آن نقطه برساند.
اگر پاسخ به تخیل (یا هدف) شما خیلی دشوار است، فقط چیزهای خوب در مورد زندگی خود را در لحظه پیدا کنید.
به عنوان مثال، اگر از کار خود متنفر هستید، پیدا کردن آنچه که در مورد آن خوب است. تمرین این که روزانه بلافاصله لرزش خود را تغییر خواهد داد و شما را از مارپیچ منفی خود به خود می گیرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + چهار =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.