قانون مدارها چگونگی خلق یک زندگی رویایی و شگفت انگیز و تحقق اهداف و آرزوهایتان را در سال ۱۳۹۸به شمانمایان می کند

بالا بردن ارتعاش

قانون مدارها چگونگی خلق یک زندگی رویایی و تحقق اهداف و آرزوهایتان را به شمانمایان می کند

قانون مدارها چگونگی خلق یک زندگی رویایی و شگفت انگیز و تحقق اهداف و آرزوهایتان را در سال ۱۳۹۸به شمانمایان می کند

قانون مدارها یکی از قوانین طبیعی است که بر کل کائنات از بزرگترین اجسام در کهکشان ها تا کوچکترین ذرات ، در اتم ها  گرفته بر قرار است .

 

سیاره های منظومه شمسی را در نظر بگیرید ؛ عطارد ، زهره ، زمین ، مریخ ، مشتری ، زحل ، اورانوس و نپتون همگی در مدارخود به دور خورشید در حال گردش هستند ، ماه نیز به دور زمین روی مدار خاص خود در گردش است .

کل منظومه شمسی نیز روی مداری در کهکشان راه شیری در گردش است .

در منظومه شمسی ، شرایط محیطی در هر سیاره ای روی هر مدار با دیگران متفاوت است .

در سیاره ای که خیلی زیاد به خورشید نزدیک است ، گرمای بیش از حد حاکم است .

در دیگری به دلیل فاصله زیاد از خورشید اصلا گرمایی وجود ندارد ، آب و هوایی در آنها وجود ندارد

و در این بین تنها کره ی زمین است که به دلیل فاصله مناسب مدار آن از خورشید و سایر شرایط لازم ، محیطی در آن ایجاد شده است که امکان حیات روی آن وجود دارد .

در اتم های هر ماده ، الکترون ها به دور هسته روی مدارهای مشخصی در حال گردش هستند . هر الکترون روی هر مدار دارای انرژی مشخص و فرکانس معین است .

در علم فیزیک و شیمی بیان می شود هرگاه به ماده ای انرژی بدهیم ، این انرژی به وسیله اتم های ماده جذب می شود و به الکترون های آن می رسد و هر الکترون با جذب انرژی می تواند به مدارهای بالاتر صعود کند و هرگاه انرژی از دست بدهد به مدارهای پایین تر نزول می کند .

این بحث به درستی به انسان نیز قابل تعمیم است . هر فردی ، در مجموعه کائنات روی مداری مشخص با انرژی و فرکانس خاصی قرار دارد . در این مدار چیزهایی از قبیل موقعیت ها ، اتفاقات، ایده ها ، شرایط ، افراد و اشیاء قرار دارند که هم مدار و هم فرکانس با فرد است .

در جهان هر چیز چیزی جذب کرد گرم گرمی را کشید و سرد سرد
قسم باطل باطلان را می‏کشند باقیان از باقیان هم سر خوشند
ناریان مر ناریان را جاذب‏اند نوریان مر نوریان را طالب‏اند (مولانا)

مهمترین موضوعی که ما باید درک کنیم قانون فرکانس یا همان قانون مدارهاست که مکانیسم نظام هستی بر اساس آن می باشد . قانون فرکانس می گوید ساز و کار کائنات به این صورت است که هر فردی هر فرکانسی داشته باشد در مدار مربوط به آن فرکانس قرار می گیرد و با چیزهای موجود در آن فرکانس که شباهت کامل با او دارند برخورد خواهد داشت . وقتی شما به یک مورد خاصی فکر می کنید در مداری قرار می گیرید که چیزهای بیشتری در آن مورد خواهید دید .

در واقع هر کسی با افکاری که به جهان هستی می فرستد در یک فرکانس خاصی قرار می گیرد که هر فکری یک فرکانس دارد و هر فکر ما در فرکانس خاص خود قرار می گیرد مثلا اگر فکر شما دارای فرکانس ۱۰۰ مگاهرتز باشد اتفاقاتی را می توانید ببیند و شرایطی را می توانید تجربه کنید که در این فرکانس است و شما دسترسی به فرکانس های بالاتر و پایین تر ندارید ، اگر به امواج رادیو توجه کنید مثلا اگر موج رادیو ایران ۱۲۰ مگاهرتز باشد و موج رادیو ورزش ۱۰۰ مگاهرتز ، اگر شما در فرکانس ۱۲۰ مگاهرتز باشید فقط قادر به دریافت امواج رادیو ایران هستید و اصلا به رادیو ورزش دسترسی ندارید چون امواج رادیو ورزش در فرکانس دیگری است .

در کائنات بی نهایت مدار وجود دارد و برخورد شما با فقر یا ثروت ، سلامتی یا بیماری ، اتفاقات خوب یا بد ، ایده های فقیرانه یا ثروتمندانه ، عشق و روابط پایدار یا مشکلات و روابط ناپایدار ، به فرکانس و مداری بستگی دارد که شما در آن قرار دارید یا قرار خواهید گرفت .

درواقع ما با افکار خود فرکانس هایی را به جهان هستی ارسال می کنیم و جهان هستی شرایطی را برای ما به وجود می آورد که هم فرکانس با افکار ارسالی ماست

برای مثال انسانی که ذهنی با باورهای فقیرانه دارد امکان ندارد ایده های ثروت سازی به ذهنش برسد که بتواند او را ثروتمند کند چون ایده های ثروت ساز در فرکانس و مدار فعلی این شخص نیست و این فرد برای اینکه بتواند به آن ایده ها دسترسی پیدا کند باید فرکانس خود را تغییر دهد .

انسانی که مدام شاد است و ذهن خود را سرشار از باورهای شادی ساز کرده است در مداری قرار می گیرد که فقط افراد شاد و سرزنده مثل خود را می بیند و به هیچ وجه با افراد غمگین و ناراحت برخورد نمی کند و آنها را نمی بیند چون اصلا به آنها دسترسی ندارد چون این افراد بازتاب فرکانسی که به نظام هستی ارسال کرده اند را در زندگی خود می بینند .

اگر شرایط کنونی شما باب میلتان نیست این فقط شرایط شماست نه شرایط حاکم بر جهان هستی است مثلا اگر شما در فروش خود با مشکل روبه رو شده اید و فروش پایینی دارید این فقط و فقط شرایط شماست نه همه صاحبان کسب و کار بلکه در واقع شما تا زمانی که در آن فرکانس خاص باشید دارای فروش پایینی خواهید بود و همه ی افراد و مشتریانی که با آنها برخورد می کنید همان میزان فروش را برای شما رقم خواهند زد .

دلیل اینکه بعضی افراد بی کارند یا درآمد بالایی ندارند به این خاطر است که در مداری قرار دارند که فقط بی پولی ، بی کاری ، تورم و وضعیت بد اقتصادی را میبینند و هر روز هم با این موارد برخورد می کنند و آنقدر این اتفاقات را می بینند و می شنوند و تجربه می کنند که باور می کنند که وضعیت کل جهان هستی بدین شکل است ولی غافل از اینکه شرایط مداری که آن ها در آن قرار گرفته اند ایجاب می کند که آنها چنین شرایطی را تجربه کنند حال اگر این افراد بتوانند مدارشان را تغییر دهند شرایط جدیدی را تجربه خواهند کرد .

اگر شما در روابط خود دچار مشکل هستید این شرایط شماست نه اینکه همه دارای چنین روابطی باشند ، اگر دارای روابط اشتباهی هستید تا مادامی که در آن مدار باشید همان اتفاقات را تجربه خواهید کرد و افرادی که وارد زندگی شما می شوند افرادی نامناسب خواهند بود .

در کل هر کسی در هر فرکانس که هست شرایط و اتفاقاتی را تجربه می کند که در آن فرکانس باشند که بی نهایت فرکانس در جهان هستی وجود دارد که ما با توجه به مدار و فرکانسی که در آن قرار می گیریم اتفاقات و شرایطی متناسب با همان فرکانس را تجربه خواهیم کرد یا به عبارتی می توان گفت که آنچه ما حالا در حال تجربه آن هستیم واقعیت زندگی ما نیست و ما اگر از این شرایط راضی نیستیم می توانیم با تغییر فرکانس خود در مدار جدیدی قرار بگیریم تا شرایط جدیدی را تجربه کنیم.

اگر شما در خانواده ای بزرگ شده باشید که به سختی پول درمی آوردند شما هم باور می کنید که پول درآوردن سخت است و در نهایت با توجه به باوری که در ذهن شما به وجود آمده در مدار و فرکانسی قرار می گیرید که پول درآوردن به سختی صورت می گیرد چون شرایط حاکم بر آن مدار اینگونه است که پول درآوردن سخت است و هر کسی که در آن مدار باشد باید سخت پول دربیاورد و در مقابل افرادی در جامعه ما هستند که خیلی راحت پول درمی آورند چون این افراد باور کرده اند که پول درآوردن بسیار راحت است به خاطر همین باور خود در مدار و فرکانسی قرار گرفته اند که پول درآوردن در آن مدار بسیار راحت است و آنها فقط دارند شرایط حاکم بر آن مدار را تجربه می کنند چون آنها در مداری دیگر قرار گرفته اند .

پس می توان گفت که همه ی چیزهایی که ما در هر زمینه ای در حال تجربه ی آن هستیم به خاطر مداری است که در آن قرار داریم و این شرایط به هیچ چیز دیگری بستگی ندارد از جمله جنسیت، تحصیلات ، استعداد ، محل زندگی ، کشور و هر چیز دیگری .

تمام اتفاقاتی که ما از گذشته تا به الان در هر زمینه ای تجربه کرده ایم به خاطر فرکانس و مداری بوده که تا به الان در آن قرار داشته ایم ولی هر وقت که ما بتوانیم فرکانس و مدار خود را تغییر دهیم آنگاه شرایطی که برای ما اتفاق می افتد نیز تغییر خواهد کرد و از آن به بعد ما انسان های جدید ، اتفاقات جدید و شرایط جدیدی را تجربه خواهیم کرد که از جمله می توان به درآمد بالاتر ، ایده های بهتر ، نمرات بالاتر ، افراد بهتر ، شغل بهتر و هر چیز دیگری که می تواند با تغییر فرکانس و مدار کنونیتان برای شما اتفاق بیفتد ، اشاره کرد .

برای اینکه بفهمیم که باورهای ما چگونه ما را در فرکانس خاصی قرار می دهند باید به تعریف باور مراجعه کنیم که ساده ترین تعریفی که از باور می توان داشت این است که

باور فکری است که بارها و بارها برای ما تکرار شده است طوری که توانسته از سد ضمیر خودآگاه ما عبور کند و در ضمیر ناخودآگاه ما بنشیند که در حال حاضر محققان دریافته اند که هر فکر دارای فرکانس خاصی می باشد که به تعداد هر فکر انسان مدارها و فرکانس های متفاوتی در جهان وجود دارد ، چون افکار انسان ها بی نهایت است پس می توان گفت که مدارهای و فرکانس های بی نهایت و متفاوتی در جهان وجود دارد .

افکار ما و در نتیجه باورهایمان به شکل های گوناگون ایجاد شده باشد ، با دیدن مکرر چیزی یا با شنیدن بارها و بارهای چیزی یا تجربه کردن زیاد یک اتفاق و تجربه ، پس هر چیزی را که ما زیاد ببینیم و یا زیاد بشنویم و یا زیاد تجربه کنیم تبدیل به یک باور می شود وآنچه را که ما باور کنیم در زندگی خود به عینه خواهیم دید که باورهای فعلی ما حاصل زندگی گذشته ی ماست .

گفتیم که دیده ها و شنیده های ما باورهایی را در ما به وجود می آورد . حالا هرچیزی که ما با آن سروکار داشته باشیم

و یا هر کسی که با آن ها در ارتباط باشیم که از آنها چیزهایی را ببینیم و یا بشنویم باعث ایجاد باور در ما می شوند

که از جمله ی مهمترین این موارد که در چیزهایی که ما می بینیم و یا می شنویم سهم بسزایی دارند

می توان به خانواده ، محیط ، دوستان ، فرهنگ و رسانه ها اشاره کرد چون عمده ی دیده ها و شنیده های ما از این منابع بوده که باعث شده باورهایی در ما به وجود آید که نتیجه ی آن قرار گرفتن در فرکانس و مداری است که دقیقا هم فرکانس و هم مدار با باورهای ماست .

خلاصه اینکه هر آنچه که ما حالا در حال تجربه آن هستیم به خاطر باورهایی است

که تا به الان در ما شکل گرفته اند و این باورها ما را در مداری یا فرکانس مخصوصی قرار داده که این شرایط را تجربه کنیم

پس برای اینکه بتوانیم شرایط کنونیمان را تغییر دهیم باید مدار و فرکانسمان را تغییر دهیم که تغییر مدار و فرکانس هم با تغییر باورها صورت می کیرد و اشاره شد که چیزهایی که ما زیاد شنیده ایم و یا دیده ایم و یا تجربه کرده ام

باورهای ما را به وجود آورده است بر همین اساس ما در سایت آسان سازی موفقیت برای رسیدن به هر هدفی محصولی را آماده کرده ایم

که شامل فایل های صوتی بی کلام و با کلام ، یک روش خود هیپنوتیزم و نرم افزار برنامه ریزی ضمیرناخودآگاه است تا شما با گوش دادن به فایل های صوتی و دیدن تصاویر و عبارات تاکیدی بر روی صفحه نمایش کامپیوترتان که توسط نرم افزار نشان داده می شود ،

باورهای جدیدی را در ضمیر ناخودآگاه خود به وجود بیاورید تا این باورهای جدید شما را در مدار جدیدی قرار داده

تا در نهایت شرایطی متفاوت با قبل و مطابق با میل خود را تجربه کنید و در آخر به اهداف و آرزوهای خود برسید .

2 thoughts on “قانون مدارها چگونگی خلق یک زندگی رویایی و شگفت انگیز و تحقق اهداف و آرزوهایتان را در سال ۱۳۹۸به شمانمایان می کند

  1. عبدالله قاری says:

    سلام یه سوال استاد…من چن سالیه روباورهام کارمیکنم سه سال…وهرروز عبارات تاکیدی گوش میدم وازبرنامه های شمام استفاده میکنم عالین الان احساسات خوب وعالی رادارم تجربه میکنم..تا چه مدت طول میکشه تا جواب احساسات خوبم را از کاینات بگیرم؟

    • سید فخرالدین موسوی صالح
      سید فخرالدین موسوی صالح says:

      با سلام و درود
      احساس,تنها ابزاری است که افکار و اندیشه ها از طریق آن به ضمیر ناخوداگاه

      منتقل می شود.
      افکار و باورها از طریق احساس بر ضمیر ناخوداگاه ثبت می گردد.هیچ فکری و

      اندیشه ای نمی تواند بر ضمیر ناخوداگاه ثبت شود .مگر انکه احساس شود:اما

      وقتی احساس شد.
      دیگر اهمیتی ندارد که این فکر مخرب با سازنده باشد,پس از احساس شدن ,

      این اندیشه محکوم به تجلی در دنیای بیرون است و زمانش هم بسته به ذوق و انگیزه ی شما داره
      و سابلیمنال های ترکیبی بهترین روش هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 5 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.