داستان اسب تروآ

پیام های پنهان و برنامه ریزی ضمیر نا خودآگاه

داستان اسب تروآ را خیلی از شما شنیدید در اینجا با هم مرور میکنیم

اسب تروآ
احتمالا شما هم داستان اسب چوبی جنگ تروآ را شنیده اید داستان از این قرار است که در زمانهای خیلی دور هنگام جنگ یونانیان پس از ده سال محاصره تروا نتوانستند آن را به تصاحب آورند. اسبی چوبین و میان تهی ساختند که تنی چند از جنگجویان در درون آن پنهان شدند. یونانیان این اسب چوبین را جلوی دروازه شهر تروا رها کردند و وانمود کردند که می‌خواهند به محاصره پایان دهند. اهالی تروا بر این تصور که این یک هدیه از جانب یونانیان به نشانه پایان خصومت است اسب چوبی را داخل شهر بردند و جشن گرفتند. جنگجویان یونانی مخفی شده در اسب از تاریکی شب سود جستند و از شکم اسب بیرون آمدند، دروازه شهر را گشودند و شهر را تصرف کردند.
امروزه این روش شناخته شده هک کردن در دنیای کامپیوتر است که معمولا به آن تروجان گفته می شود. در این روش فایلی با ظاهری ساده به درون سیستم ارسال می شود و در باطن خود یک فایل ویروسی را نیز به داخل سیستم می برد.
روش اثرگذاری سابلیمینال – بینورال هم روی ذهن به همین ترتیب است. یعنی دستوری که بر خلاف باورها و عادات ذهن فرد می باشد در ورای یک پیام صوتی مشهود مستتر شده و به ذهن فرد ارسال می شود ذهن انسان پس از دریافت پیام مذکور و انطباق دو صدای دو گوشی برهم صدای مخفی استخراج شده روی ذهن ناخوداگاهی اثر می کند.
مزایای این تکنولوژی باعث شده استفاده از آن در اکثر کشورهای جهان محبوب و فراگیر شود. برخی از مزایای این روش عبارتند از :
۱- سهولت استفاده : برای استفاده از این فایلها فقط به یک موزیک پلیر و یک هندزفری نیاز دارید.
۲- زمان نامحدود : هیج محدودیتی برای استفاده از این فایلها وجود ندارد. حتی در زمانی که مشغول کارهای روزمره هستید می توانید با قرار دادن هندزفری از این فایلها استفاده نمایید.
۳- هزینه کم : برخلاف روشهای موثر بر ذهن ناخوداگاه که عموما هزینه بسیاری دارند این روش بسیار کم هزینه می باشد
#گرداب_موفقیت_ونیزان افتخار دارد برای نخستین بار در ایران تولید کننده \dhl بینورال – سابلیمینال باشد و شما می توانید نمونه های ساخته شده را از سایت گرداب موفقیت ونیزان دانلود نمایید.
امید آنکه گام کوچکی در جهت خلق یک تحول مثبت در زندگی هم میهنان برداریم.
www.vanizan.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + یک =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.