سوالی که می تواند زندگی شما را تغییر دهد

سوالی که می تواند زندگی شما را تغییر دهد

یک سوال وجود دارد که زندگی بسیاری از میلیونرهای ساخته شده خود و بهترین افراد جهان را تغییر داده است. این نیز زندگی من را تغییر داده است و همچنین شما را تغییر خواهد داد اگر شما مایل به پاسخ به اندازه کافی به اندازه کافی نگاه کنید.

متأسفانه، بسیاری از مردم این سوال را از خود نمی پرسند و اگر آنها را انجام دهند، به اندازه کافی برای تعیین پاسخ تعیین نمی شوند.

پس سوال چیست؟

سوال من که در یک لحظه از زندگی ام پرسیدم: ” چرا برخی افراد موفقتر از من هستند؟ ”

این اولین بار در زندگی من بود که من از این سوال صادقانه و با ذهن باز پرسیده بودم، به طوری که من برای پاسخ به آن علاقه داشتم و نه به نحوی که حسادتم نسبت به کسی که از من بهتر است حسود شود.

من واقعا می خواستم جواب را بدانم.

من کاملا پرشور و متعهد به بررسی تمام راه های ممکن برای پیدا کردن پاسخ. این رویکرد – تعیین، کنجکاوی و نظم و انضباط برای یافتن پاسخ به این سوال – باعث ایجاد تفاوت در زندگی من شد.

پس از ۶ ماه از این سوال پرسیدم، من توانستم زندگی خود را کاملا بهبود دهم، عادت هایم را تغییر دهم و ذهن یک کارآفرین را توسعه دهم. من ایده های بیشتری را از قبل تولید می کنم، من بهبود زندگی دیگران را می بینم و فرصت ها را در همه جا می بینم. من از کار موفق خود به عنوان یک مهندس خارج شدم و کسب و کار موفق خود را شروع کردم.

پس در ۶ ماه گذشته، در مقایسه با ۲۵ سال گذشته زندگی من چگونه بود؟

از کجا می توانید جواب خود را پیدا کنید چرا برخی از افراد موفق تر از دیگران هستند؟

شما می توانید با یادگیری از دیگران که شما موفق تر از شما در بر داشت. شاید این دوست شما، همسایه، اعضای خانواده یا همکار کار شما باشد.

من تصمیم گرفتم از افراد موفق و تاثیر گذار دنیا یاد بگیرم و نه فقط از مردم اطرافم.

من کتاب های خود را خریدم و خواندن، گوش دادن به برنامه های صوتی، وبینارها و رفتن به سمینارهای خودم.

در عین حال، متوجه شدم که بسیاری از آنها حرفه شگفت انگیز خود را با پرسش های مشابه یا مشابهی شروع کردند:

  • “چرا برخی افراد موفق تر از دیگران هستند؟”
  • “چرا برخی افراد پول بیشتری نسبت به دیگران دارند؟”
  • “چرا برخی افراد سلامت بیشتری نسبت به دیگران دارند؟”

پس از پرسیدن یکی از این سوالات، همه آنها پاسخ ها را پیدا کرده و به زندگی خود اعمال کردند. آنها روش های خود را اضافه کردند تا به طور مداوم بهبود پیدا کنند. آنها هرگز متوقف نمیشوند

آنها همه مربیان داشتند و از کسی که از آنها بهتر بود یاد گرفت.

مهمترین درسهایی که من آموختهایم و می خواهم به شما بفهمانید این است که موفقیت، تصادف نیست، به «شانس» مربوط نیست و این موفقیت یک بار نیست.

موفقیت یک مهارت است که می تواند یاد بگیرد، و از آنجا که یک مهارت است، شما باید هر روز تمرین کنید! این باید عادت شود . این مانند هر مهارت دیگری مانند رانندگی ماشین یا اسکی است. یادگیری سخت است، اما اگر به طور مداوم تلاش کنید تا مهارت را به دست آورید، می توانید آن را بیاموزید و بعد از مدتی تمرین شروع به انجام آن به صورت خودکار انجام دهید.

منظور من از یادگیری مهارت موفقیت چیست؟

منظورم این است که هر روز شما نیاز دارید که خود را به انجام مهمترین وظایفی که به آینده دلخواهتان نزدیکتر است، برسانید. هر روز شما باید چیز جدیدی یاد بگیرید و هرگز نباید از یادگیری متوقف شوید .

این همه با تغییر افکار شما شروع می شود.

اگر می خواهید شروع به تفکر مثبت کنید، باید به طور مداوم مغز خود را با چیزهای مثبت تغذیه کنید و از افکار منفی رد شوید. در نهایت این روال شما تبدیل خواهد شد. من متوجه شدم که با تاییدیه های مثبت ثابت، شما می توانید ذهن خود را کاملا دوباره برنامه ریزی کنید ( در اینجا ابزار و فایلهایی  کاملا قدرتمند است که به شما  کمک میکند سریعتر آن را انجام دهید ).

چیزهای جذاب تر پس از شروع به کار سخت به نظر می رسند که “بهتر از شما هستند.” شما واقعا از سفر خود به موفقیت لذت می برید. شما بیشتر از زندگی لذت می برید و هر روز به نظر می رسد زندگی ارزشمند است.

شما یک بار زندگی نمی کنید، هر روز زندگی می کنید. تو فقط یک بار می میری.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − هشت =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.