استر هیکس چطور مراقبه میکند.

مراقبه خانم استر هیکس 

هنگامی که می خواهید مقاومت درونی شما از بین برود.

هنگامی که می خواهید ارتعاشات درونی شما خیلی ساده و سریع بالاتر رود .

هنگامی که می خواهید از وجود واقعی خود آگاهی پیدا کنید.
هر نوع فکری که مکرر در ذهن شما پیدا می شود باور نامیده می شود.
بعضی از باورهایتان بسیار مفید است: افکاری که با آگاهی شما از مبدا هماهنگ است

و افکاری که با آرزوهای شما همخوانی دارد… اما بعضی از باورها هم به درد نمی خورند:

مثل افکاری که حکایت از ناشایستگی و عدم لیاقت شما دارد.
اکنون با آگاهی از قوانین حاکم بر کائنات و اراده برای انتخاب افکار ، به تدریج می توانید تمام افکار بازدارنده را با باورهای زندگی بخش عوض کنید. اما روش بسیار ساده تری هم هست که خیلی سریع شما را به مقصد می رساند. ما این روش را مراقبه می نامیم.
علت توصیه ما به مراقبه اینست که خیلی ساده و سریع می توانید ذهن خود را پاک کنید.

وقتی که هیچ فکری در ذهن شما نباشد، به راحتی می توانید افکار خالص و پاک را وارد ذهن خود کنید.

زیرا هنگامی که فکرتان آرام می گیرد. دیگر فکر مقاوم و تردید آمیزی در ذهن ندارید ، و هنگامی که مقاومتی در ذهن شما وجود ندارد، ارتعاشات وجود شما بالا، سریع و خالص است.
باید از افکاری که انرژی شما را پایین می آورد اجتناب کنید. هنگامی که افکار ناخواسته را که خلاف خواسته های شماست از وجودتان بیرون برانید دیگر مقاومتی درون شما وجود ندارد و حالت طبیعی سعادت و رفاه را تجربه خواهید کرد. تنها نظم و انضباطی که ما از شما توقع داریم اینست که تمرین کنید هیچ چیزی جز داشتن احساس خوشی و خوبی برایتان مهم نباشد.
برای شروع مراقبه در محلی آرام جایی که مزاحم شما نشود، بنشینید. لباسی راحت تنتان کنید.

مهم نیست که روی صندلی می نشینید یا روی زمین یا روی تخت دراز می کشید. مهم اینست که بدنتان در وضعیت آرامی باشد.
حالا، چشمانتان را ببندید، بدن خود را شل و رها کنید و نفس بکشید. به آرامی هوا را درون ریه خود بکشید و از بیرون دادن هما به آرامی لذت ببرید “آرامش شخصی شما بسیار مهم است.”
به آرامی هر نوع فکری را از ذهنتان پاک کنید، یا سعی کنید دنبال فکرتان را نگیرید و فقط روی تنفستان تمرکز کنید.
در ابتدای کار فکر شما از شما تابعیت نمی کند و دائم می خواهد به موجودیت خود ادامه دهد و مزاحم شما شود. اما نا امید نشوید، آرام باشید، دوباره نفس بکشید و سعی کنید فکرتان را متوقف کنید.
یکی از پیشنهاد های ما اینست که در ابتدای کار به افکار جزئی که دنباله ندارد بچسبید. مثلا شمارش دفعات تنفس یا تیک تاک ساعت یا چکیدن قطره آب… با این کار، یعنی برگزیدن افکار ملایم، همه افکار تردید آمیز و مقاوم را کنار می گذارید.
مرحله مراقبه برای خاموش کردن ذهن است نه کار کردن بر روی آرزوها. بنابراین هر نوع مقاومتی خاموش می شود و ارتعاشات انرژی درونی به حد طبیعی و خالط خود می رسد.
هنگامی که ذهن خود را کاملا خاموش می کنید ممکن است احساس جدا شدن از جسم به شما دست دهد. برای مثال تفاوت واقعی میان انگشت پا و بینی تان قائل نمی شوید. گاهی اوقات هم زیر پوستتان به خارش می افتد. گاهی اوقات هم بدنتان به حرکت می افتد و ممکن است بی اختیار به چپ و راست یا عقب و جلو حرکت پیدا کنید یا سرتان بی اختیار از یک سو به سوی دیگر متمایل شود. هر یک از این حرکات نشانگر رسیدن مراقبه ی عمیق است. تمرین مراقبه حالت پذیرش را در شما افزایش می دهد.
با گذشت زمان و با مراقبه ی منظم، می توانید ارتعاشات انرژی را در بدن خود افزایش دهید و افکار منفی، مقاوم و تردید آمیز را از خود دور کنید. با شناخت افزایش ارتعاشات این توانایی را پیدا می کنید که آگاهانه از وجود ارتعاشات بالای انرژی با خبر می شوید.

2 thoughts on “استر هیکس چطور مراقبه میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 7 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.