جملات انگیزشی موفقیت از زبان بزرگان

انسان امروزه به دنبال راه‌ کارهایی برای افزایش انگیزه و امید به زندگی است. برای موفقیت ابتدا باید نگرش مثبت به زندگی را در خود تقویت کنید. خواندن جملات انگیزشی موفقیت یکی از راه‌های افزایش اعتمادبه‌نفس و امید به زندگی است. در این مقاله سعی کردیم با آوردن این جملات، تغییری هرچند مختصر برای افزایش انگیزه و گام نهادن شما در مسیر موفقیت ایجاد کنیم.

موفقیت با یک تغییر بزرگ یا کوچک در نوع نگرش و ذهنیت افراد ایجاد می‌شود. جاده و مسیر موفقیت هموار نیست و برای رسیدن به این قله باید مسیر پر پیچ و خمی را طی کنید. اما در اولین قدم که شاید مهم‌ترین قدم نیز هست باید طرز تفکر و نگاه خود را به زندگی و مسائل پیرامون تغییر دهید.

 

جملات انگیزشی موفقیت
تأثیرگذارترین جملات انگیزشی موفقیت از زبان بزرگان

 

موفقیت به چه معناست؟

موفقیت برای همه افراد تعریف یکسانی ندارد. ممکن است فردی ارتقای شغلی را برای خود موفقیت قلمداد کند اما فردی دیگر تربیت صحیح فرزندانش را برای خود یک موفقیت بداند. اینکه موفقیت به‌راستی چیست، بسته به اهداف شما و نوع نگاه شما به زندگی دارد و هیچ یک به‌خودی‌خود غلط نیستند. مهم‌ترین چیزی که شما را در رسیدن به مقصودتان کمک می‌کند انگیزه برای موفقیت است.

همچنین موفقیت به سن‌وسال خاصی محدود نمی‌شود، آن‌گونه که بعضی افراد تصور می‌کنند که اگر تا سن خاصی به موفقیت موردنظر خود نرسیدند دیگر دیر شده و نمی‌توانند در راستای آن تلاش کنند. برای نقض این نظر می‌توانیم چند مثال از افراد موفق بزنیم:

  • جولیا چایلد اولین کتاب آشپزی خود را در سن ۵۰ سالگی نوشت.
  •  تجارت مرغ سوخاری کندل سندرز (KFC) در سن ۶۲ سالگی وی به موفقیت رسید.

نلسون ماندلا در سن ۷۷ سالگی و پس از طی‌کردن مدت ۲۷ سال در زندان سرانجام رئیس‌جمهور کشور آفریقای جنوبی شد.

جملات انگیزشی موفقیت
موفقیت به چه معناست؟

 

چند نمونه جملات انگیزشی کوتاه

اگر فرصت مطالعه کتاب‌های انگیزشی را ندارید ایرادی ندارد. ما در این قسمت چند نمونه از جملات انگیزشی کوتاه را از بزرگان و افراد موفق در سرتاسر دنیا برای شما آورده‌ایم. شما می‌توانید با خواندن این جملات انگیزشی موفقیت اولین قدم را در مسیر موفقیت خود بردارید:

۱. موفقیت معمولاً به سراغ کسانی می‌آید که بیش از حد مشغول هستند و نمی‌توانند به دنبال آن باشند. هنری

۲.اگر حاضر نیستید زندگی معمولی‌تان را به خطر بیندازید و ریسک کنید پس باید به چیزهای معمولی بسنده کنید. جیم ران

۳. یک ایده را در نظر بگیرید. آن ایده را به زندگی خود تبدیل کنید. بر اساس آن ایده و رؤیا، زندگی کنید، به آن فکر کنید و با آن زندگی کنید. اجازه دهید مغز، ماهیچه‌های بدن، اعصاب و تمام اعضای بدن شما، پر از آن ایده باشد. این راه موفقیت است. سوامی ویوکاناندا

۴. تمام رؤیاهای ما می‌توانند محقق شوند اگر ما شجاعت دنبال‌کردن آنها را داشته باشیم. والت دیزنی

۵. اگر ابتدا بیشتر از آنچه که برای آن حقوق می‌گیرید کار کنید به دنبال آن بیشتر از کاری که انجام می‌دهید دستمزد دریافت می‌کنید. ناشناس

۶. موفقیت راه‌رفتن از شکستی به شکست دیگر بدون ازدست‌دادن اشتیاق است. وینستون چرچیل

۷. هرگاه یک فرد موفق را می‌بینید، فقط افتخارات عمومی او را می‌بینید. هرگز فداکاری‌های او در زندگی را برای رسیدن به موفقیت نمی‌بینید. ویبهاو شاه

۸.موفقیت؟ من نمی‌دانم این کلمه به چه معناست. برای هر فردی موفقیت یک معنای خاص دارد. موفقیت برای من داشتن آرامش درونی است. آن روز برای من روز خوبی است. دنزل واشنگتن

۹. فرصت‌ها اتفاق نمی‌افتند. شما آنها را ایجاد می‌کنید. کریس گروسر

۱۰. سعی نکنید به فردی موفق تبدیل شوید بلکه سعی کنید به فردی ارزشمند تبدیل شوید. آلبرت انیشتین

۱۱. ذهن‌های بزرگ درباره ایده‌ها بحث می‌کنند، ذهن‌های متوسط درباره رویدادها بحث می‌کنند و ذهن‌های کوچک درباره مردم بحث می‌کنند. النور روزولت

بهترین انتقام، موفقیت بزرگ است. فرانک سیناترا

 

چند نمونه ی دیگر از جملات انگیزشی

 

۱۲.من شکست نخورده‌ام. من فقط ۱۰۰۰۰ راه را پیدا کرده‌ام که کار نمی‌کنند. توماس ادیسون

۱۳. موفق کسی است که بتواند با آجرهایی که به سمت او پرتاب می‌شود پایه‌ای محکم بسازد. دیوید برینکلی

۱۴. هیچ‌کس نمی‌تواند شما را تحقیر کند مگر اینکه خودتان اجازه دهید. النور روزولت

آنچه که از نظر ما آزمایش‌های تلخ و سخت است، اغلب برکاتی است که از ما پنهان است و از آن خبر نداریم. اسکار وایلد

۱۵. فاصله بین جنون و نبوغ فقط با موفقیت سنجیده می‌شود. بروس فایرشتاین

۱۶. خوشبختی مانند پروانه‌ای است که وقتی به دنبال آن می‌روی از دست تو فرار می‌کند، اما اگر آرام بنشینی ممکن است بر تو فرود آید. ناتانیل هاثورن

۱۷.دودسته از انسان‌ها هستند که به شما می‌گویند نمی‌توانید موفق شوید. دسته اول آنها که می‌ترسند و دسته دوم آنها که می‌ترسند موفق شوید.

۱۸. از جایی که هستید شروع کنید. از آنچه دارید استفاده کنید. آنچه را که می‌توانید انجام دهید.

جملات انگیزشی موفقیت
چند نمونه جملات انگیزشی کوتاه

جملات انگیزشی موفقیت چه تأثیری در افراد دارد؟

به جملات موفقیت بالا نگاه کنید. آنها را عمیقاً مطالعه کنید. چه حسی در شما ایجاد شده است؟ آیا ناامیدی و تنبلی و سکون دست‌کم تا حدودی از شما دور نشده است؟ آیا در رگ‌های خود انرژی جدیدی برای حرکت به سمت موفقیت و شکوه حس نمی‌کنید؟
جملات انگیزشی موفقیت قصد ندارند که چیزی نشدنی را به‌دروغ به شما القا کنند. همان‌طور که می‌بینید این جملات از زبان افراد بسیار موفق و سرشناس در سرتاسر دنیا بیان شده‌اند؛ بنابراین باید مطمئن باشید که اگر می‌خواهید موفق شوید، حال در هر عرصه‌ای، باید از سخنان و تدابیر افراد موفق در این عرصه کمک بگیرید.

مسیر موفقیت هر فردی مختص به خودش است. در این مسیر خود را با کسی مقایسه نکنید. شرایط و موقعیت خود را بسنجید. قطعاً شرایط شما با بقیه افراد یکسان نیست. پس اگر فردی در شرایطی دیگر موفقیت موردنظر شما را زودتر به دست آورد، بی‌انگیزه و ناامید نشوید. از شما تنها یکی در دنیا وجود دارد، این را فراموش نکنید.

جملات انگیزشی موفقیت چه تأثیری در افراد دارد؟

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم با آوردن جملات انگیزشی موفقیت به شما کمک کنیم تا اولین قدم خود را به سمت موفقیت محکم بردارید. رسیدن به موفقیت امری است که برای همه انسان‌ها بسیار اهمیت دارد. راه کارهای زیادی از سوی بزرگان و افراد موفق در سرتاسر دنیا به ما ارائه شده است. از این راه کارها استفاده کنید. می‌توانید کتاب‌های با مضمون موفقیت مطالعه کنید، پکیج‌های موفقیت را تهیه کنید و یا از جملات انگیزشی موفقیت در این مسیر استفاده کنید. هرگز ناامید نشوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.