برنامه ریزی مجدد ضمیر نا خوداگاه با سابلیمینال و فرکانسدر سال۱۳۹۹

امواج تتا ریتم تتا را تولید می کنند که یک الگوی نوسان عصبی است که می تواند بر روی الکتروانسفالوگرام (EEG) مشاهده شود که از داخل مغز یا از الکترودهای متصل به پوست سر ثبت می شود. دو نوع ریتم تتا شرح داده شده است. “ریتم تیتا هیوکوکال” یک نوسان قوی است که می تواند در هیپوکامپ و دیگر ساختارهای مغز در گونه های متعددی از پستانداران از جمله جوندگان، خرگوش، سگ ها، گربه ها، خفاش ها و مروارید ها دیده شود. “ریتم های تئوری قورباغه” مولفه های کم فرکانس EEG سر پوست هستند که معمولا از انسان ثبت می شوند. ریتم های تتا می توانند با استفاده از الکتروانسفالوگرافی کمی (qEEG) با استفاده از جعبه ابزارهای آزاد به صورت آزمایشی مانند EEGLAB یا جعبه ابزار Biomarker Neurophysiology (NBT) اندازه گیری شوند.

در موش های صحرایی، اغلب گونه های مورد مطالعه، ریتم موج تتا به راحتی در هیپوکامپ مشاهده می شود، اما همچنین می تواند در بسیاری از مغزهای دیگر مغز و مغز زیرکوریتی تشخیص داده شود. امواج تتا هیپوکمپ، با دامنه فرکانسی ۶ تا ۱۰ هرتز، زمانی رخ می دهد که یک موش در رفتار حرکتی فعال مانند راه رفتن یا خراب کردن اکتشافی، و نیز در خواب REM ظاهر شود . امواج تتا با محدوده فرکانس پایین، معمولا حدود ۶-۷ هرتز، گاهی اوقات هنگامی مشاهده می شود که یک موش بی حرکت است، اما هشدار می دهد. هنگامی که یک موش در حال خوردن، نظافت و یا خوابیدن است، EEG هیپوکامپ معمولا یک الگوی غیر ریتمیک را که به عنوان فعالیت نامنظم بزرگ یا LIA شناخته می شود، نشان می دهد. ریتم تیتا هیپوکامپ به طور چشمگیری بستگی به پیش بینی های ناحیه سپتوم مدیال دارد که به نوبه خود از هیپوتالاموس و چند ناحیه ساقه مغز دریافت می کند. ریتم تکتا هیپوکامپ در گونه های دیگر در برخی از موارد از کسانی که در موش ها متفاوت است. در گربه ها و خرگوش ها، دامنه فرکانس پایین تر است (حدود ۴-۶ Hz)، و تتا نسبت به موش ها به شدت وابسته است. در خفاش ها، تتا به نظر می رسد در انفجار کوتاه همراه با ایکولاسیون. در انسان، ریتم تیتا هیپوکامپ مشاهده شده است و با تشکیل حافظه مرتبط است

عملکرد ریتم تیتا هیپوکامپ به وضوح درک نشده است. گرین و آرودینی در اولین مطالعه مهم این پدیده خاطرنشان ساختند که تتا هیپوکامپ معمولا همراه با EEG ناسازگار در نئوکورتکس اتفاق می افتد و پیشنهاد می کند که آن را به آشفتگی مرتبط است. واندروولف و همکارانش، با توجه به رابطه قوی بین تتا و رفتار موتور، استدلال کرده اند که این مربوط به پردازش حسگر موتور است. مدرسه دیگری که توسط جان اوکیف رهبری شده است، پیشنهاد کرده است که تتا بخشی از مکانیزم حیوانات است که برای ردیابی مکان آنها در محیط زیست استفاده می شود. تئوری دیگری پیوند ریتم تتا را به مکانیسم یادگیری و حافظه ( Hasselmo، ۲۰۰۵ ). این نظریه های مختلف از هم ترکیب شده اند، همانطور که نشان داده شده است که الگوهای شلیک می توانند هر دو ناوبری و حافظه را پشتیبانی کنند.

ریتم های تئوری کرکتی که در EEG پوست سر انسان مشاهده می شوند، پدیده ای متفاوت هستند که ارتباط آن ها با هیپوکامپ وجود ندارد. در مطالعات انسانی انسانی، اصطلاح تتا به مولفه های فرکانس در محدوده ۴-۷ هرتز اشاره می کند، صرف نظر از منبع آنها. Theta قورباغه اغلب در کودکان جوان مشاهده می شود. در کودکان و بزرگسالان بزرگتر، این حالت معمولا در حالت های مراقبه، خواب آلود، خواب آلود یا خواب آلود، اما نه در عمیق ترین مراحل خواب ظاهر می شود . چندین نوع آسیب شناخت مغز می تواند امواج تتا غده ای قوی یا پایدار را ایجاد کند.

مقادیر بیشماری از اطلاعات به طور مداوم مغز را بمباران می کند، و آنچه نشان می دهد، مفهوم ما از واقعیت است. من از علم به عنوان پایه ای برای بیان هنری خود استفاده می کنم. ذهن در Theta مثال منطقه خاکستری بین هنر و علم است. این یک شکل از تکنولوژی عصبی به نام “نفوذ brainwave” برای نشان دادن درک صدا و نور است. ذهن در Theta طراحی شده است تا شرکت کننده را به حالت خاصی از ذهن تبدیل کند. با استفاده از تکنیک های علمی، ذهن در Theta طراحی شده است تا هر یک از شرکت کنندگان را به حالت مشابهی از ذهن در رابطه با فعالیت مغز خود را.

با توجه به توضیحات بالا برای برنامه ریزی ضمیر نا خود و تغییر باورها سایت گرداب موفقیت ونیزان فایلی را طراحی کرده که شما میتونید نمونه اون را در پایین ببینید و در صورت تمایل برای دریافت کامل فایل سفارش بدید

به آیدی تلگرام زیر پیام بدید: @vanizan1358

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 10 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.