بهینه سازی قدرت ذهنی شمابرای کسب ثروت بی نهایت

ثروت

بسیاری از مردم به دروغ باور دارند که اگر آنها ذهن ناخودآگاه خود را تغییر دهند، آنها زندگی خود را تغییر خواهند داد. با این حال، تغییر ذهن ناخودآگاه شما تنها نصف معادله است. هر دو ذهن آگاه و ناخودآگاه باید برای ایجاد تغییرات دلخواه باید هماهنگ شوند. ذهن آگاه خلبان است، به سخن گفتن، که قدرت بی نهایت ناخودآگاه را اداره می کند. چسبهایی که با هم ارتباط دارند، تخیل و توانایی شما برای تجسم و تصویرسازی تغییراتی است که می خواهید در زندگی خود داشته باشید.

 

یکی دیگر از باورهای غلط این است که تصدیقات تکراری زندگی شما را تغییر خواهند داد. من تاییدات را برای سالها بدون هیچ نتیجه ای تکرار کردم. اگر شما بی اعتمادی تصدیقات را بدون تجسم تغییراتی که می خواهید اتفاق می افتد، تکرار کنید، نتایجی که می خواهید آشکار شود، هرگز به نفع خود نیست.

 

به همین دلیل من نرم افزار پیام های پنهان را ایجاد کردم: این برنامه طراحی شده است تا تا ذهن آگاه و ناخودآگاه را از طریق استفاده از تصاویر برای کمک به تحقق تغییراتی که می خواهید، و از بین بردن باورهای متضاد که حتی ممکن است متوجه شوند وجود نداشته باشد.

 

بگذارید بگوییم شما یک فیلم را تماشا می کنید  که شخص ثروتمند را به عنوان خائن و بدبختی معرفی میکنه و افراد ناموفق به عنوان یک مرد خوب معرفی میکنه . نمونه های خوبی از فیلم هایی مانند این ها عبارتند از: تایتانیک، مرد عنکبوتی، سوپرمن، هری پاتر و غیره … هر چند که شما می خواهید ثروتمند شوید نه اینکه متوجه شوید که ذهن ناخودآگاه شما برنامه ریزی شده است که غنی بودن بد و بد است فقیر بودن وضعیف بودن، نجیب و خوب است نرم افزار پیام های پنهان طراحی شده است تا اعتقادات ناخودآگاه خود را در مورد خودتان تغییر دهد، با تصحیح تصورات متعصبانه واشتباه تصاویر روی صفحه کامپیوترتان تغییر دهید.

 

حالا که شما اعتقادات ناخودآگاه خود را در مورد خود (و پول در این مثال) تغییر دادهاید، شما نیمه راه وجود دارد. خلبان، ذهن آگاه شما، هنوز قدرت ذهن ناخودآگاه را هدایت می کند. اگر به اطراف نگاه کنید و کوهی از صورتحساب ها را پرداخت کنید و به صورت آگاهانه به خودتان بگویید «من همیشه شکست خورده ام»، ذهن ناخودآگاه شما به دستور شما پاسخ خواهد داد، هرچند اکنون معتقد است که غنی بودن چیزی اشتباه نیست. از این رو گفتن معروف بودا “همه آنچه که هستی، نتیجۀ افکار شماست”

 

یک راه عالی برای ایجاد تغییراتی که می خواهید، استفاده از برنامه نامحدود با تصاویری است که برای شما اهمیت دارد، و سپس محافظ صفحه را روشن کنید تا اندیشه های ذهنی شما را با هماهنگی با اندیشه های ناخودآگاه خود به اشتراک بگذارید.

 

در زیر نمونه ای از تصاویر و تصدیق هایی است که می توانید به نرم افزار پیام های پنهان برای رسیدن به اهداف شخصی خود بچسبانید: شما می توانید تصاویر و تصدیقات خود را شخصی سازی کنید یا وارد بخشت صدیقات یا جملات تاکیدی مثبت که براتون اماده شد شوید و از بیش از ۱۰۰ طبقه تأیید را انتخاب کنید و از میلیاردها تصویر در Google انتخاب کنید.

 

برنامه SUBLIMINAL

 

من خالق تجربه من هستم

من شایسته و سلامت، ثروت و شادی را انتظار دارم

ثروت و فراوانی نامحدود به زندگی من نشان می دهد
من سزاوار موفق شدن هستم


من خانه رویاییام را آشکار می کنم
من فکر می کنم و خیلی بزرگ

من خوشحالم و سالم هستم
من از همه چیز در زندگی ام سپاسگزار هستم

من خوشحال هستم و در عشق هستم

من می دانم که من چه می خواهم و از آن درخواست می کنم و آن را دریافت می کنم

آینده من را ایجاد خواهد کرد

من زندگی خود را با چشم انداز من ایجاد می کنم

من استاد سرنوشت من هستم

 

Sreensaver

 

محافظ صفحه نمایش یک ابزار عالی در برنامه ذهن آگاه شماست. در زیر یک مثال از نحوه استفاده از آن است.

 

لطفا توجه داشته باشید: محافظ صفحه نمایش تصاویر بزرگتر را می پذیرد و آنها را بر روی صفحه نمایش شما شناور می کند. با این حال، لطفا تصاویر بزرگ را به برنامه subliminal وارد نکنید.

برای قرار دادن تصاویر به محافظ صفحه نمایش، دکمه پیکربندی در پنل کنترل را فشار دهید و یا ما نسخه ی نمایشی زنده را تماشا کنید:

www.vanizan.com

اطمینان حاصل کنید که هر تصویر در خط خودش است و به دنبال تاییدیه است.

 

من از همه چیز در زندگی ام سپاسگزار هستم

من ثروت زیادی را به زندگی ام رساندم

من هر روز با اشتیاق زندگی میکنم
شما عالی هستند

من می توانم هر چیزی را به دست آورم

قلب خود را دنبال کنید و رویاهای خود حقیقت برسد
شما سالم، ثروتمند و عاقل هستید

من هر روز بیشتر و بیشتر دوست دارم

هر کاری که می خواهید انجام دهید، می توانید انجام دهید. هر چیزی – دکتر وین دایر

من با شادی می گیرم و پول می گیرم

من با همه کسانی که به من لمس می کنند خوش شانس هستم

من موفق و خوشحالم

می توانید با ثروت و خوشبختی سلامت باشید

من ثروت را به وفور می بینم

من ثروت را به راحتی به دست میارم

من ثروت را در همه جا می بینم

من اهنربای پول و ثروت هستم

من هر کجا باشم به راحتی ثروت می سازم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + یازده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.