مطالعات علمی نشان میدهد که پیام های پنهان چگونه میتوانند زندگی شما را متحول کنند.

گرداب موفقیت ونیزان با استفاده از قدرت پیام های پنهان به شما کمک میکند موفقیت خود را بدست بیاورید و این روش با بیش از ۶۰ سال مطالعات علمی همراه است

قدرت پیام های تصویری و صوتی
پیام های پنهان یک روش منحصر به فرد و متنوع برای توسعه شخصی است. این روش توانایی دور زدن ذهن خوداگاه را دارد و پیام شما را مستقیم به ناخوداگاه ارسال میکند.همپنین توانایی کنترل کامل عمیق ترین تفکرات شما را دارد.با این روش ما میتوانیم تغییرات قابل توجهی را درشیوه زندگی خودمان ایجاد کنیم برای مثال از حذف کردن عادت های بد گرفته تا افزایش حافظه یا تقویت سیستم ایمنی بدن این روش میتواند تغییرات ملموس و قابل توجهی را ایجاد کنید.
همانطور که پیشرفت تکنولوژی با فراز و نشیب های زیادی همراه است در همین حین راه هایی که ارسال پیام های پنهان به مغز و تاثیر گذاری ان کشف میشود .مدت زمان بسیار زیادی است که دانشمندان متوجه شده اند تغییر در رفتار یک فرد و بدست اوردن موفقیت تنها با تغییر در ناخوداگاه فرد امکان پذیر است و با پیام های پنهان با دور زدن اگاهی فرد بدون هیچ گونه تلاشی به راحتی میتوان تغییرات مورد نظر را در ذهن اعمال کرد.
دریافت پیام ها با فلش زدن
البته بحث های زیادی هم شده که از این روش در سینماها برای افزایش فروش نوشابه پیام آن روی پرده سینما به نمایش در می امد و با این کار بینندگان تشویق میشدند که خرید بیشتری از این برند را داشته باشند به هر حال چه باور کنیم یا نه این روش در این مورد موفق بوده است و این روش ثابت کرده است که میتوان اطلاعات را به صورت کنترل شده به ذهن ارسال کرد.
پیام های پنهان بصری به سرعت بسیار بالایی که ذهن خوداگاه ما نمیتواند ان را درک کند ارائه میشود و مغز انسان به صورتی طراحی شده است که این اطلاعات را میتواند بدون اطلاع فرد دریافت کند و این امر اجازه میدهد تصاویر و تاکیدات به ناخوداگاه انسان بروند .یکی از مطالعات اخیر نشان داد که مسیر های عصبی شنوایی و بینایی مستقیما به امیگدال متصل است چه ما از ان آگاه باشیم چه نباشیم[۱] بسیاری از اسرار ذهن انسان نشان داده است که زمانی که ما به صورت نامنظم نگاه میکنیم ذهن ناخوداگاه عکس العمل نشان میدهد.[۲] راسل برند

یک عکس میتواند بدون دانستن و آگاهی فرد با استفاده از تکنیک پیام های پنهان به ذهن ارسال شود.البته تا الان تا حدودی این تکنیک شناخته شده است زیرا بدون هیچ گونه تلاشی در مورد موضوع مورد نظر میتوان به راحتی و به طور فعال میتوان تاکیدات مثبت را در مورد موضوع مورد نظر به ذهن ارسال کرد .
مغز انسان قادر است اطلاعات ذهن را بسیار سریعتر از یک ابر رایانه پردازش،ذخیره ، و بازیابی کند و کسی که بخواهد این اطلاعات را آگاهانه حفظ کند ممکن است با صرف زمان زیاد و اشتباه همراه باشد.

شنوایی و باورهای ما
درست همانگونه که تصاویر میتواند به قدرت ذهن نفوذ کند همین اثرات در اطلاعات صوتی هم میتوان بدست آورد.رایج ترین روش برای انجام این کار استفاده از پیام های پنهان در زیر آهنگ های صوتی مناسب است مانند موسیقی های صدای طبیعت .این موسیقی ها میتواند خوداگاه فرد را مشغول کند و اجازه دهد که ناخوداگاه روی پیام های پنهان درون موسیقی تمرکز کند .
این پیام ها در سطوح بسیار پایین که برای گوش انسان قابل شنوایی نیست پخش میشوند اما ناخوداگاه انسان به راحتی میتواند انها را بشوند.یک مطالعه دیگرنشان داد که پردازش اطلاعات بدون اگاهی میتواند ذهن را آموزش دهد و این فرایند میتواند در رفتار و تصمیم گیری ما تاثیر گذار باشد. .[۴] گوش دادن به موزیک در حال کار توسط میلیون ها نفر در سرار جهان انجام میشود .
و با این کار یک ارامشی را بدون هیچ گونه تلاشی بدست میاورد حال اگر این موزیک دارای یک پیام پنهان و موسیقی ارامش بخش باشد به راحتی میتوان ذهن را از نو پروگرم کرد .

تغییر برنامه ریزی های ذهن
ذهن ناخوداگاه”یک میلیون بار قوی تر از خوداگاه ما است” [۷] و مسلما مرکز کنترل ما در دست باور ها و افکار در ناخوداگاه ما است .اگر ناخوداگاه شما در زندگی شما فعال باشد [۸] بنابراین باور های شما را دنبال میکند و انچه که با باورهای شما همخوانی داشته باشد را ایجاد میکند و هر چیز که با این باورها تناقض داشته باشد را محدود میکند و یکی از ساده ترین روش ها برای دسترسی به ناخوداگاه استفاده از پیام های پنهان تصویری و صوتی است.

منابع
۱. J. Brooks, V. Savov, E. Allzén, C. Benedict, R. Fredriksson, H.B. تجزیه و تحلیل سیتماتیک از مطالعات fMRI – تصاویر مغز و اعصاب – جلد ۵۹ شماره ۳-۱ فوریه ۲۰۱۲ صفحه ۲۹۶۲ – ۲۹۷۳
۲. Heather A. برلین، پایه حرکت عصبی ناخوداگاه .عصب روانکاوی ، سال ۲۰۱۱ – صفحه ۲۱
۳. Lionel Naccache(لیونل نقاش یا لیونل نکاچه) رافائل گیلارد(Raphaël Gaillard)، کلود ادام(Claude Adam)،دومینکو هاسبون(Dominique Hasboun) ،استفان کلمنسو (Stéphane Clémenceau)،مایشل بولاس(Michel Baulac)،استانسیلاس دیهان (Stanislas Dehaene) و لورنت کوهن(Laurent Cohen) .رکورد احساست برانگیزخته شده توسط کلمات پنهان را دارند . PNAS 2005 102 (21) 7713-7717; منتشر شده در ۱۶ مه ۲۰۰۵-doi:10.1073/pnas.0500542102
۴. انتونی رانگل ،یک ملاقات اگاهانه با عصب های اقتصادی که چطور در تصمیم گیری اگاهانه ما نقش دارند؟ رشته مغزی ،جلد ۵۹، شماره ۴، ۲۸اوت ۲۰۰۸ ،صفحه ۵۲۵-۵۲۷
۵. طارق رمدان- جستجو برای معنی : توسعه فلسفی چند گانگی ، Penguin, 2010.
۶. Heather A. برلین ، اساس داینامیک عصب های ناخوداگاه – عصب روانکاوی ،۲۰۱۱ ،صفحه ۱۱
۷. Leigh Fortson ،رها سازی ، التیام، و راهنمایی توانمند سازی در صحبت کردن و درمان سرطان، که ایا موسیقی و صداهای مختلف میتواند تاثیر گذار باشد. Boulder CO. 2011, صفحه ۱۶۲.
۸. Page 163.
۹.
این برنامه به من کمک کرد تغییرات عمیقی در باورهای ناخوداگاه خودم ایجاد کنم به طور جدی پیشنهاد میکنم از این برنامه استفاده کنید.

[layerslider id=”3″]

Bob Doyle,
Teacher in “The Secret” باب دوئل معلم راز
من همیشه دوست داشتم نرم افزاری باشد که بتواند ذهن من را برنامه نویسی کند و با این کار ذهن را برای بدست اوردن موفقیت شخصی میتوان برنامه نویسی کرد.و از انجا که من با این نرم افزار اشنا شدم این برنامه به راحتی میتواند ابزاری برای کمک به افراد باشد تا در زندگی اهداف خود را خلق کنند.

اندی شاو Andy Shaw, abugfreemind.co
نرم افزار پیام پنهان تنها تکنولوژی توسعه شخصی است که من هر روز از آن استفاده میکنم و این مانند یک خلبان خودکار است که ۱۰۰% کار میکنند . من از ان برای اعتماد به نفس بهتر ، حافظه بهتر، کاهش مشکلات خواب و حتی داشتن لحظات شادتر استفاده میکنم .

Chris Cade, chriscade.com
واقعا بدون شک این قدرتمندترین نرم افزار در زمینه پیام پنهان است .من دو هفته پیش این را نصب کردم و الان واقعا تفاوت زیادی را توی زندگیم مثل ، اعتماد به نفس ،سلامتی، احساس میکنم و این برنامه باعث میشود شما اتوماتیک تغییر کنید.

تاریخچه و روانشناسی

آیا میدانید پیام‌های پنهان دقیقاً چه هستند؟
آیا راهی برای اینکه پیام‌های پنهان در زندگی به من کمک کند وجود دارد؟
به خواند این مطلب ادامه دهید تا متوجه شوید:
• پیام پنهان چیست؟
• چه روانشناسی پشت پیام پنهان وجود دارد؟
• چگونه می‌توانم از پیام‌های پنهان بهره‌مند شوم؟
سال گذشته خیلی به درک ضمیر ناخودآگاه علاقه‌مند شدم و تصمیم گرفتم در مورد آن تحقیق کنم و اینکه با چه روش‌های می‌توان از قدرت آن برای ساختن یک زندگی بهتر استفاده کرد.
البته راه‌های بسیار جالبی را پیدا کردم که فقط با یک درک و روانشناسی بهتر به ما کمک می‌کند زندگی بهتری را داشته باشیم .
یکی از تکنیک‌هایی که ما می‌توانیم با استفاده از آن زندگی‌مان را تغییر دهیدم استفاده از تأکیدات مثبت در پیام‌های پنهان است.

تعریف پیام‌های پنهان
پیام‌های پنهان پیام‌هایی هستند که ما نمی‌توانیم آگاهانه آن‌ها را درک کنیم حتی اگر سعی کنیم متوجه آن‌ها شویم نمی‌توانیم .
معنی پنهان یعنی اینکه چیزی فراتر از آگاهی ما وجود دارد به عبارت کتابی‌تر در زیر آستانه آگاهی ما است.
دو ابزار برای تحریک پنهان وجود دارد:
• صوتی: صداهایی که ما قادر به شنیدن آن‌ها نیستیم
• تصویری:به‌سرعت فلش زدن پیام یا تصاویر که ما قادر به دیدن آن‌ها نیستیم

حتی اگر مانتوانیم پیام‌ها را بشنویم با ببینیم اما ذهن ما می‌تواند آن‌ها را درک کند.
از طرفی دیگر پیام‌هایی وجود دارد که به آن‌ها سوپر پنهان گفته می‌شود اما اگر بخواهیم می‌توانیم آن‌ها را ببینیم.
به‌عنوان‌مثال شاید شما نتوانید شکل فلش را در لوگوی FedEx ببینید اما اگر به آن توجه کنید می‌توانید آن را ببینید.فلش درواقع در حال “حرکت روبه‌جلو” است و یا می‌توان به‌عنوان “سرعت” و “حرکت” هم برداشت کرد که ناخودآگاه تحت تأثیر این تفسیر قرار می‌گیرد.

اغلب دولت‌ها از هر دو پیام‌های پنهان و سوپر پنهان استفاده می‌کنند زیرا هردوی آن‌ها در سطح ناخودآگاه کار خود را انجام می‌دهند.
درواقع ایده ناخودآگاه توسط زیگموند فروید توسعه داده شد که می‌گوید این بخشی از ذهن است که خودآگاه ما نمی‌تواند آن را درک کند به‌عنوان‌مثال می‌توان به فرایندهای تفکر،حافظه،و یا غرایز بیولوژیکی اشاره کرد.
ذهن ناخودآگاه از احساسات و خاطراتی که در حال حاضر داریم آگاه نیست اما به‌راحتی می‌تواند از آن آگاه باشد.
برای مثال:شاید شما در مورد آدرس منزلتان الآن فکر نکنید اما اگر من از شما بپرسم شما آن را به‌راحتی به یادمی او رید.
هر دو ذهن ما هم خودآگاه و هم ناخودآگاه چیزهایی هستند که ما نمی‌توانیم آگاهانه آن‌ها را باهم یکی کنیم و از آن استفاده کنیم.
بعضی‌اوقات ترس پنهان و احساسات منفی و نگرش می‌تواند در اعماق ذهن ناخودآگاه ما ، ما را سرکوب کند و رفتار ما بدون اینکه ما از آن آگاه باشیم تحت تأثیر ناخودآگاه قرار می‌گیرد.بسیاری از روان‌درمان‌ها اهدافی را در سطح آگاهی افراد ایجاد می‌کنند بنابراین افراد می‌توانند احساسات منفی را تشخیص دهند و با آن‌ها مقابله کنند.
البته نمی‌خواهم عمیق‌تر از این وارد بحث روانشناسی شوم که این بحث بیش از یک مقاله برای درک اصول ذهن نیاز دارد.
اما آنچه در اینجا روی آن تمرکز داریم در مورد این است که چگونه ما از پیام‌ها آگاه نیستیم و چطور زندگی ما را تحت تاثیرقرار میدهد.
البته این بسیار جالب است که شما از چیزی آگاه نیستید و این می‌تواند تا حد زیادی زندگی شما را تحت تأثیر قرار دهد به همین دلیل پیام‌های ناخودآگاه بسیار قدرتمند هستند.
خوب در مورد پیام‌های پنهان چه؟ آن‌ها پیام‌های پنهانی هستند که نه میتوانید ببینید و نه بشنوید و این می‌تواند چیزهایی را که شما نمیتوانید در رفتار خود تشخیص دهید را تحت تأثیر قرار دهد.
اجازه دهید یک نگاه به تاریخچه پیام‌های پنهان و درک اینکه ایده پیام‌های پنهان چگونه ایجاد شد را بررسی کنیم .

تاریخچه پیام‌های پنهان
در سال ۱۹۵۷ محقق بازار James Vicary ادعا کرد کوکا کولا و پاپ کورن فروش خود را پس از فلش زدن پیام پنهان پاپ کورن و کوکاکولا در تئاتر افزایش دادند.
در سال های بعد پیام‌های پنهان در بسیاری از تبلیغات رادیو و تلویزیون استفاده شد.
در سال ۱۹۷۴ FFC (Federal Communications Commission) کمیسیون اتباطات فدرال تبلیغات پنهان را ممنوع کرد.
در این حین بسیاری از محققان درک کردند که پیام‌های پنهان واقعا می‌تواند بر رفتار ما تأثیر بگذارد.
در سال ۱۹۸۹ یک تحقیق توسط گروه روانشناسی دانشگاه هال انجام شد که اثرات مثبت محرک های پنهان را روی حافظه نشان میداد.بعد از ۱۵ دقیقه در معرض بودن حافظه در مقابل این تاکیدات شرکت کنندگان به طور قابل توجهی عملکرشان در بیاد اوردن خاطراتشان بهبود پیدا کرد.
در سال ۲۰۰۷ یک مطالعه نشان داد که دانش اموزانی که در معرض پیام پنهان هوش قرار گرفته بودند نسبت به دیگر دانش اموزان نمرات بالاتری را کسب کردند.
در سال ۲۰۱۲ یک مطالعه(در این صفحه تحقیقات علمی که روی مغز انجام شده است را با تصویر میتوانید مشاهده کنید)
نشان داد محرک های پنهان مناطق خاصی از مغز را مانند(امیگدال،هیپوکامپ،کمربندی قدامی،قشر منزوی،قشر بینایی) را حتی اگر شرکت کنندگان از آن آگاه نباشند فعال میکند.

روانشناسی پیام‌های پنهان
اگر پیام‌های پنهان می‌تواند بدون اینکه فرد آگاه باشد مناطق خاصی از مغز را فعال کند پس این یعنی اینکه فرد دیگری می‌تواند بدون اینکه ما متوجه باشیم از طریق تبلیغات ما را کنترل کند؟
در واقع بله اگر نگاهی به برخی از مطالعات بیندازیم میتوانیم درک بهتری از روانشناسی پیام‌های پنهان داشته باشیم.
با توجه به مطالعات انجام شده توسط مجله روانشناسی در سال ۲۰۱۱ پیام‌های پنهان می‌تواند در عملی کردن اهداف کمک کند اما در صورتی که آن پیام پنهان به هدف مورد نظر مربوط باشد.
در یک ازمایش پیام پنهان چای سرد (لیپتون سرد) بر روی صفحه تلویزیون فلش زد و سپس به شرکت کنندگان پیشنهاد شد بین دو برند تجاری (لیپتون سرد و رودز( (Roodsگرم یکی را انتخاب کنند و نتایج نشان داد شرکت کنندگان تحت تأثیر پیام پنهان قرار گرفته اند به این معنی که ۷۱% از شرکت کنندگان لیپتون سرد را نسبت به رودز گرم انتخاب کردند.
این به این معنی است که اگر پیام پنهان مرتبط با هدف باشد بسیار موثر است .
بنابراین زیاد نباید نگران باشیم که شخص دیگری می‌تواند از طریق پیام پنهان ما را کنترل کند.
حال سوال این است ایا شما میتوانید از طریق محرک های پنهان ذهنتان را کنترل کنید؟
ایا پیام‌های پنهان غیر قانونی هستند؟
۵۰ سال پیش مردم ترس از این داشتند که شخص دیگری می‌تواند از طریق پیام پنهان آن‌ها را کنترل کند به همین دلیل FCC پیام پنهان در تبیغات را ممنوع کرد.
حال به جای اینکه نگران باشیم که شخص دیگری می‌تواند ما را کنترل کند یا نه باید به این فکر باشیم که چگونه از این قدرت برای منافع شخصیمان استفاده کنیم.

چگونه پیام‌های پنهان را در زندگی روزمره مان استفاده کنیم ؟
اگر ما نگاهی به تاریخ ۴۰ ساله پیام پنهان بیندازیم مردم آن زمان فرصت اینکه از پیام‌های پنهان به نفع خود استفاده کنند را نداشتند.
اما امروزه با استفاده از فن اوری کامپیوتر این امکان فراهم شده است و بر اساس اخرین تحقیقات پیام‌های پنهان اگر مطابق با هدف باشند بسیار موثرتر خواهند بود.
بر اساس این واقعیت ما میتوانیم با پیام‌های پنهان برای دست یابی به اهداف شخصیمان مان کمک کنیم و خودمان را برای داشتن یک زندگی بهتر تشویق کنیم.
خبر خوب این است که شما این فرصت را دارید و میتوانید همین الان از آن استفاده کنید.
در اینجا میتوانید این نرم افزار را با کارت گارنتی یک ماهه دریافت کنید.
مدت زمان نمایش پیام‌ها ۱۰ میلی ثانیه است که به طور کامل پنهان است اما آن به طور کامل در ذهن ثبت میشود.
تا زمانی که پیام اهداف شخصی شما مانند(کاهش وزن-ترک سیگار و …) در حال چشمک زدن است شما شانس بیشتری از اینکه پیام پنهان در حال کمک کردن به شماست را برای یک زندگی بهتر دارید.
خوب چه زمانی تاکیدات مثبت به پیام پنهان تبدیل میشود؟
در واقع تاکیدات مثبت زمانی به پیام پنهان تبدیل میشوند که بسیار سریع چشمک بزند و اینکه شما قادر به درک آن را نداشته باشید.

پیام‌های پنهان به جای تاکیدات مثبت
احتمالا در مطالب سایت در مورد اصلاح تاکیدات مثبت خوانده اید و اینکه شما میتوانید با استفاده از تاکیدات مثبت به زندگی خود از دید مثبت نگاه کنید اما اگر به نحوی هنوز متوجه نشده اید یک مثال برایتان میزنم:
اگر میخواهید اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید میتوانید با تکرار این جمله کوتاه که من روز به روز اعتماد به نفس بیشتری دارم و یا من خودم را دوست و قبول دارم ، به خودتان بگویید.
این جملات مثبت کوتاه تاکیدات مثبت نامیده میشوند.

آیا واقعا میتوانیم با استفاده از تاکیدات مثبت زندگی خود را بهبود ببخشیم؟
برخی از استدلال کنندگان تاکیدات مثبت ادعا میکنند وقتی که به طور منظم تاکیدات تمرین شوند میتواند اتصال بین رو رشته عصبی را قویتر کند.
این به این معنی است که وقتی شما مرتبا جملات تاکیدی را تکرار میکنید در نهایت شما به ان اعتقاد پیدا میکنید.
از سوی دیگر مجله روانشناسی یک تحقیق را منتشر کرد که افرادی که از تفکرات منفی استفاده میکنند بازخورد بسیار بدتری را زمانی که با تاکیدات مثبت روبرو میشوند از خود بروز میدهند.
این به این معنا است که کسی که فاقد اعتماد به نفس است احساس وخیم تری پس از گفتن من با اعتماد به نفس هستم پیدا میکند.
در این صورت ان فرد به سرعت از دریافت تاکیدات مثبت خود را رها میکند و یکی از راه حل های ممکن برای این قضیه استفاده از پیام پنهان به جای تاکیدات است.
اگر شما از تاکیدات مثبت به جای پیام پنهان استفاده میکنید این به این معنی است شما باید از فلش های بسیار سریع استفاده کنید اینقدرسریع که شما نتوانید تاکیدات را ببینید و از انجا که شما نمیتوانید پیام ها را بخوانید پس نمیتوانید در مورد ان قضاوت کنید.
البته یکی دیگر از مزایای استفاده از تاکیدات مثبت به عنوان پیام پنهان این است که میتوانید در دوره های کوتاه چندین بار تاکیدات را بدون هیچ گونه تلاشی تکرار کنید.
پیام های پنهان به راحتی میتواند بر روی کامپیوتر شما بیش از ۱۰۰۰ باز فلش بزند یعنی اگر شما فلش زدن هر پیام را ۴ ثانیه در نظر بگیرید یعنی اینکه در یک دقیقه شما ۱۵ بار و در یک ساعت ۹۰۰ بار تاکید مورد نظر را به ذهنتان ارسال میکنید.
به همین دلیل استفاده از نرم افزار برای چشمک زدن تاکیدات بسیار راحت است.
مزایای اصلی استفاده از تاکیدات مثبت به عنوان پیام پنهان :
• شما قضاوتی بر ان ندارید(زیرا پیام ها بسیار سریع چشمک میزند)
• لازم نیست شمت تاکیدات را خودتان تکرار کنید زیرا این کار را نرم افزار برای شما انجام میدهد
• به طور عادی هر زمانی که با کامپیوتر خود کار میکنید میتوانید روی تغییر برنامه ریزی ذهنتان کار کنید

چرا افراد تمایل دارند از نرم افزار پیام پنهان استفاده کنند؟
اجازه دهید از شما دو سوال بپرسم؟
۱. آیا شما هنوز در زندگیتان هدفی دارید که به ان نرسیده باشید؟
۲. دلیل اصلی اینکه شما به اهدفتان نرسیده اید چیست؟

اگر شما با خودتان صادق هستید شما اعتراف میکنید که به این دلایل به اهدافتان نرسیده اید:
• فاقد نظم و انظباط و یا
• باورهای محدود کننده
شاید شما بگوید من “من پول ندارم” و یا “زندگی برای من چندان اسان نیست”
اگر شما پول ندارید به این معنی است که نیاز دارید نظم و انظباط کمتری را صرف کنید و به دنبال راه های خلاقانه ای برای کسب درامد بیشتر باشید.
و اگر فکر میکنید زندگی برای شما منصفانه و اسان نیست به این معنی است که شما باورهای محدود کننده ای دارید.
اگر مثلا عادت به خوردن زیاد دارید به این معنی است شما نیاز به نظم و انضباط در خوردن و و ورزش کردن بیشتر دارد.
شاید شما همه اینها را بدانید اما چرا انها را انجام نمیدهید؟
در واقع هدف اصلی استفاده از تاکیدات مثبت پنهان حذف باورهای محدود کننده است.
این بدان معنا است که شما باید تمرکز خود را از انچه نمیتوانید روی انچه میتوانید تغییر دهید.
گاهی اوقات ما فقط نیاز داریم با یک فشار بسیار اندک شروع حرکت رو به جلو را اغاز کنیم.
شما باید باور کنید کارهایی را که میتوانید انجام دهید و سپس دست به اقدام بزنید.
پیام های پنهان یک راه خوب برای انجام دادن کارهایی برای خودتان است این راه برای برنامه ریزی ذهن و اهدافی که شما میخواهید است.
اگر شما خودتان را متقاعد نکنید که باید تغییر کنید بدانید رسانه و عوامل بسیار زیادی شما را تغییر خواهند داد.
ذهن ناخوداگاه ما فوق العاده قدرتمند است و شما باید این قدرت در بهترین راه ممکن استفاده کنید.
حال میدانید که معنی پیام پنهان ،تاریخ و روانشناسی ان چیست.با فلش زدن آن روی صفحه کامپیوتر از طریق یک نرم افزار و یا گوش دادن به پیام های صوتی دو روش انتقال پیام پنهان است.
برای دریافت این نرم افزار میتوانید ان را اینجا سفارش دهید و با ایجاد سفارشی کردن پیام های خود در نرم افزار اهداف خود را به اسانی بدست اورید.

سریعتر و راحتر از هپینوتیزم ،تکنولوژی که به هر کسی اجازه میدهد به قدرت ضمیر ناخوداگاهش دسترسی داشته باشد.

امروزه هر کسی به دنبال روشی است تا بتواند با ذهنش یک زندگی ایده ال را ایجاد کند و این کار را با نرم افزار پیام پنهان میتوانید انجام دهید .این فن اوری جدید به کاربران اجازه میدهد تاکیدات و تصاویر مورد نظر خود را با کامپیوتر به ذهن خود ارسال کنند .این روش اسانترین و ارزانترین راه برای مهار کردن قدرت ذهن است که قبل از این هرگز امکان پذیر نبود.

هر چیزی که ذهن انسان بتواند تصور کند و باور کند میتواند به آن دست پیدا کند. ناپلئون هیل
San Francisco, CA (PRWEB)February 15, 2011
فن اوری که از طریق این نرم افزار ایجاد شده است به هر کسی اجازه میدهد به قدرت ذهنش دسترسی داشته باشد و بسیار سریعتر از هیپنوتیزم عمل میکند .تاکیدات و تصاویر مثبت که از طریق این نرم افزار به ذهن شما ارسال میشود به شما اجازه میدهد روی هر جنبه ای از زندگی خود کار کنید برای مثال :کاهش وزن،اعتماد به نفس،ترک سیگار،کاهش استرس و اضطراب و غیره…
این فن اوری برای استفاده اکنون در این سایت قابل دانلود است که با خریداری آن میتوانید زندگی خود را متحول کنید.
هیپنوتیزم راه بسیاری خوبی برای برقراری ارتباط با ناخوداگاه است که میتواند تغییراتی را در جنبه های از زندگی فرد ایجاد کرد با این حال مشکل هیپنوتیزم این است که فرد به سختی میتواند به ارامش و تمرکز برسد و مشکل دیگر هیپنوتراپی قبول کردن هیپنوتراپی توسط ذهن است .در حالی که هیپنوتیزم میتواند به درمان بیماری ها کمک کند اما وقت و پول قابل توجهی را از فرد میگیرید البته با وجود رکود اقتصادی مردم بیشتر به دنبال راه هایی برای صرفه جویی در پول و دستیابی به نتایج مورد نظرشان هستند.
راه های سریعتر و اسانتر دیگری هم غیر از هیپنوتیزم برای دسترسی به قدرت ذهن وجود دارد ” میگویند:خبره هیپنوتراپی بالینی تونی دوسانجه است ” “پیام های پنهان یک فن اوری جدید برای پیشرفت است”
هر دو روش هیپنوتیزم و پیام های پنهان پیام هایی را به منظور تغییر در افکار،رفتارو نگرش به ذهن ارسال میکنند اما تفاوت انها این است که برای هیپنوتیزم فرد نیاز به تلاش و اگاهی برای دنبال کردن تاکیدات دارد در حالی که پیام های پنهان اینگونه نیست.
دکتر Gary Casaccio میگوید:” به عنوان یک روانپزشک در ۱۶ سال گذشته باید بگویم پیام های پنهان قدرتمند ترین روش در زمینه توسعه شخصی و موفقیت واقعی است “
پیام های پنهان چراغ روشن جهان است که از نظر علمی در دانشگاه لندن و دیگر دانشگاه های بزرگ ثابت شده است و این فن اوری به افراد اجازه میدهد به خودشان کمک کنند.پیام های پنهان کاملا قابل تغییر و تنظیم است که با فلش زدن تصاویر و تاکیدات در حین اینکه کاربر در حال کار کردن است کمک به تغییر نظام باورها میکند .کاربر با چند کلیک ساده انتخاب پیام و تنظیم سرعت آن، پیام ها را سفارشی سازی میکند و این برنامه بدون هیچ اختلالی در روند روی مانیتور شما تاکیدات را ظاهر میکند .از انجا که ثابت شده است ناخوداگاه با تصاویر بیشتر ارتباط برقرار میکند کاربران میتواند با انتخاب عکس های مورد نظرشان از میلیون ها عکس موجود در یاهو و گوگل انها را وارد نرم افزار کنند .
این نرم افزار میتواند در هر ساعت ۳۶۰۰ تاکید و تصاویر را به ناخوداگاه ارسال کند و این برنامه بسیار قدرتمند به شما اجازه میدهد بدون هیپنوتیزم یا هیپنوتیزور تغییرات را ایجاد کنید.
مربیان شخصی حرفه ای توسعه دهندگان ، شفادهندگان ، ورزشکاران در سطح جهانی، و حتی پزشکان توصیه میکنند از این نرم افزار استفاده کنید .برنده مدال طلای المپیک نیکی استون میگوید:
“این نرم افزار چیزی است که به شدت توصیه میکنم کسانی که میخواهند به اهدافشان یا افزایش عزت نفس،اعتماد به نفس و موفقیت در هر جنبه ای برسند استفاده کنند.”
به طور کلی این نرم افزار بسیار قدرتمند است و شما میتوانید برای تمام عمر از آن استفاده کنید در حالی که با هیپنوتیزم فقط یک جلسه میتوانید روی خود کار کنید .

بسیاری از کاربران سوال میپرسند فرق بین پیام های پنهان و هیپنوتیزم چیست؟
درواقع پیام های پنهان بسیار متفاوت است به همین دلیل این صفحه را آماده کرده ام که تفاوت را نشان میدهد.همچنین در مورد این روش در یک صفحه مطبوعاتی که توسط صدها سایت خبری منتشر شده است میتوانید

مدال طلای المپیک

“این نرم افزار را به شدت به همه کسانی که میخواهند زندگیشان را تغییر دهند و به اهدافشان دست پیدا کنند توصیه میکنم .این برنامه به شما کمک خواهد در زمینه روانشناسی قدرت ذهن خود را برای رسیدن به خواستهایتان در سطح گسترده افزایش دهید و میخواهم به شما بگویم ذهن ناخوداگاه فوق العاده قدرتمند است و این یک کلید علمی ثابت شده برای بهتر کردن وضع خودتان است. با استفاده از این نرم افزار خلق مسیر جدید زندگیتان بسیار اسان است.نیکی استون”

هیپنوتیزم و توسعه شخصی
ترک سیگار. کاهش وزن. غلبه بر کمرویی. به دست آوردن اعتماد به نفس.افزایش قدرت خلاقیت . به دست آوردن آزادی و رها شدن از ترس. برخی از قول های هیپنوتیزم است

سریع ترین راه برای رسیدن به اهداف شخصی برنامه ریزی ضمیر ناخوداگاه است (که قسمتی از مغز است) .شاید روش شناخته شده برای برنامه ریزی این قسمت از مغز هپینوتیزم باشد اما هزارن نفر از مردم جهان کشف کرده اند که هیپنوتیزم تنها راه برای رسیدن به اهداف شخصی و پیشرفت های بزرگ نیست بلکه روش های اسان تر و حتی موثرتر از هیپنوتیزم هم وجود دارد!

هیپنوتیزم چیست؟
همانطور که توسط ویکی پیدا توضیح داده شده است : یک حالتی از بیداری است که توسط تلقین ،شخص در آن قرار میگیرد و آگاهی محیط کاهش پیدا میکند در حالی که تلقینات به ناخوداگاه میرسند . برنامه ریزی مجدد حالت خاصی از ذهن است که میتوان با هیپنوتیزم کسانی که دنبال کاهش استرس ، افزایش اعتماد به نفس ،و همپنین خلاقیت هستند استفاده کرد .
با این حالت رسیدن به هداف از طریق هیپنوتیزم فرایند اسانی نیست.چه شما با استفاده از سی دی برای هیپنوتیزم استفاده کنید چه کسی را برای این کار استخدام کنید شما باید مواردی را اماده کنید که در جدول زیر نشان داده شده است:
مقایسه هیپنوتیزم با پیام های پنهان
هر دو برای دسترسی به ذهن ناخوداگاه است و هر دو علمی و ثابت شده هستند .
با این حال تفاوت ها را در این جدول بررسی کنید:

خود هیپنوتیزم هیپنوتیزم/
هیپنوتیزور
پیام های پنهان
چندین روز
برای یادگیری
تکنیک ها
بالای ۶۰
دقیقه
برای هر مرتبه
نیاز ندارد
ندارد ندارد دارد!
۱-۲ ساعت;
هر جلسه
لازم است
۱-۲ ساعت;
هر جلسه
لازم است
لازم نیست: هر زمان
که با کامپیوتر
کار میکنید
این روش کار میکند
بله, اگرخودتان
این کار را بکنید
دارد دارد!
کتابها, سی دی ها,
فایل های صوتی $۵۰-۲۵۰
۵۰$ تا ۱۰۰$
برای هر جلسه
کمتر از ۵۰۰$ برای
همیشه!

خود هیپنوتیزم هیپنوتیزم/
هیپنوتیزور پیام های پنهان
زمان
آمادگی چندین روز
برای یادگیری
تکنیک ها بالای ۶۰
دقیقه
برای هر مرتبه نیاز ندارد
کارکردن
روی مناطق مختلف
با هم ندارد ندارد دارد!
زمان مورد نیاز
برای هر جلسه ۱-۲ ساعت;
هر جلسه
لازم است ۱-۲ ساعت;
هر جلسه
لازم است لازم نیست: هر زمان
که با کامپیوتر
کار میکنید
این روش کار میکند
شخصی سازی
برای نیاز های مورد نظر بله, اگرخودتان
این کار را بکنید دارد دارد!
بودجه کتابها, سی دی ها,
فایل های صوتی $۵۰-۲۵۰ ۵۰$ تا ۱۰۰$
برای هر جلسه کمتر از ۵۰۰$ برای
همیشه!

هیپنوتیزم/هیپنوتراپی
هیپنوتیزم
تحت درمان زمانی که هیپنوتیزم انجام میشود
فرایند
هیپنوتیزم در مورد مقابله با مشکلات شما ، مثل استرس، کاهش وزن، ترک سیگار، ناخن جویدن و یا سایر عادات بد، غلبه بر ترس، مدیریت خشم، درد، ترس ها، و غیره؛ است . عمل هیپنوتیزم ؛ باعث حالت خواب آور، که در طی فرایند خطاب به آن دسته از اطلاعاتی است که پیشنهاد در آن گفته میشود .البته اعتماد به یک هیپنوتیزور بسیار مهم است.
پیدا کردن یک هیپنوتیزور
از انجا که هیچ اموزش و مقررات خاصی برای ان وجود ندارد هر کسی میتواند این کار را انجام دهد و خود هیپنوتیزم کند اما بهتر است به پزشکان و انجمن های هپینوتراپی بالینی که گواهی نامه دارند مراجعه کرد اما پیدا کردن یک پزشک معتبر کار چندان راحتی نیست و حتی بعد از پیدا کردن ان آیا آن فرد برای هیپینوتیزم کردن شما مناسب است یا نه ؟ که این زمان و پول زیادی را میطلبد.
پیام های پنهان قدرتمند تر و جایگزینی برای هیپنوتیزم
از انجا که هیچ اموزش و مقررات خاصی برای ان وجود ندارد هر کسی میتواند این کار را انجام دهد و خود هیپنوتیزم کند اما بهتر است به پزشکان و انجمن های هپینوتراپی بالینی که گواهی نامه دارند مراجعه کرد اما پیدا کردن یک پزشک معتبر کار چندان راحتی نیست و حتی بعد از پیدا کردن ان آیا آن فرد برای هیپینوتیزم کردن شما مناسب است یا نه ؟ که این زمان و پول زیادی را میطلبد.راه دیگری که میتوان به ناخوداگاه دسترسی داشت و توسط مطالعات ثابت شده دانشگاه لندن و سایر دانشگاه های بزرگ پیام های پنهان است. با این تعریف پیام های پنهان خود را از طریق زیر استانه ای به ناخوداگاه میرسانند و این روشی است که در پکیج از آن استفاده میشود که شامل مزایایی هم میشود .
هر دو روش هیپنوتیزم و پیام های پنهان پیام هایی را به منظور تغییر در افکار،رفتارو نگرش به ذهن ارسال میکنند اما تفاوت انها این است که برای هیپنوتیزم فرد نیاز به تلاش و اگاهی برای دنبال کردن تاکیدات دارد در حالی که پیام های پنهان آگاهی فرد را دور زده و خود را مستقیم به ناخوداگاه میرساند که البته با استفاده از این روش میتوان تصاویر مورد نظر با هدف را به ذهن ارسال کرد که بسیار تاثیر گذار تر خواهد بود.
خوداگاه در مقابل تاکیدات ناخوداگاه
کدام تاثیر پذیری بیشتری دارد؟برای رسیدن به خوداگاه از اسعاره های مثبت استفاده میشود اما برای رسیدن به ناخوداگاه از تاکیدات پنهان استفاده میشود.کارشناسان این را به دو قسمت را تقسیم کرده اند .یک چیز بسیار روشن است :زمانی که شما آگاهانه تاکیدی را میشنوید که متضاد با تجربه ها و تصویری که از خود دارید است درون شما شک و تردید ایجاد میشود.اما اگر به طور مستقیم تاکیدی را به ناخوداگاه ارسال کنیم او انتقادی بر روی پیام ها ندارد پس هرگز نمیتواند انها را رد کند.شاید به همین دلیل است که بسیاری از مطالعات قدرت پیام های پنهان را نشان میدهد.

من میتونم هیپنوتیزم شوم؟
بسیاری از مردم نگران این هستند که ممکن است هیپنوتیزم نشوند اما خوشبختانه هیپنوتیزم تنها راه برای رسیدن به ناخوداگاه نیست یک راه سریعتر و بهتر هم به نام پیام های پنهان هم وجود دارد.سایت مانی ام اس با استفاده از تاکیدات بصری قدرتمند به توسعه شخصی شما کمک میکند که در جهان داستان های موفقیت بی شماری از این روش وجود دارد.
در مورد هیپنوتیزم توسط سی دی ها و البوم های صوتی چه نظری وجود دارد؟
آیا انها موثر هستند ؟آیا میتوانند با توجه به نیاز ما مورد استفاده قرار گیرند؟ بله میتوانند شما میتوایند یا از طریق صوتی ناخوداگاه خود را برنامه ریزی کنید یا از طریق نرم افزار که به صورت بصری ناخواگاه را تحت تاثیر قرار میدهد.
نکته مهم!
البته هیپنوتیزم دارای شهرت های خطرناکی هم است دربسیاری از سینما و تئاتر ها با این روش مردم را فریب میدانند که برای قرن ها مورد استفاده قرار میگرفت .با این حال هنوز علم واقعیت را نشان میدهد ،بسیاری از دکتر ها روانپزشکان ،و دیگر افراد با استفاده پیام های پنهان موفقیت های شگرفی را بدست اورده اند.
سریعتر و آسانتر از هیپنوتیزم
با پیام های پنهان شما ساعتها میتواند روی ارتقا شخصیت خود کار کنید با استفاده از نرم افزار در حالی که با کامپیوتر کار میکنید یا در حال بازی یا وب گردی هستید هر ساعت ۳۶۰۰ تاکید و تصاویر را به صورت بصری به ناخوداگاهتان ارسال کنید.
کاملا قابل شخصی سازی:شما حتی پیام ها و تصاویر که مربوط به مهم ترین مشکلاتتان میشود را خودتان انتخاب میکنید. این برنامه کاملا بی سر صدا زمانی که شما با کامپیوتر خود کار میکنید کار میکند. از انجا که علم ثابت کرده است ناخوداگاه با تصاویر بیشتر ارتباط برقرار میکنداین نرم فزار به شما اجازه میدهد از میان هزاران عکس در اینترنت عکس مورد نظر با موضوعتان را انتخاب و وارد کنید.

پیام های پنهان ذهن ناخوداگاه را تحت تاثیر قرار میدهند .در واقع در مورد پیام های بصری که ممکن است داخل یک فیلم یا داخل یک تصویر خیلی سریع چمک بزند و یا داخل پیام های صوتی که توسط دیگر صداها پوشانده شده اند صحبت میکنیم .ضبط شدن صدا در سطح بسیار پایین که قابل شنیدن نیست.تحقیقات علمی هنوز در حال تحقیق بر روی چگونگی اثر بخشی این فرایند است.

۱: در سال ۱۸۹۷ روانشناسی جدید در مورد عملکرد پیام های پنهان مقاله ای را منتشر کرد .در جنگ جهانی دوم یک(tachistoscope, (روانشناسی) دستگاه تصویر افکنی سریع برای سنجش حافظه وتوجه) برای آموزش سربازان که چطور هواپیماهای دشمن را بشناسند مورد استفاده قرار گرفت.

۲: جیمز ویکاری یک محقق ادعا کرد میتواند فروش ذرت بو داده را افزایش دهد و اینکار را در یک سالن سینما در نیوجرسی از طریق پیام های پنهان در یک فیلم انجام داد .این امر منجر به استفاده از پیام های پنهان در تبلیغات مدرن شد .

۳: در سال ۱۹۷۳ یک کمپین تبلیغاتی بازی شامل پیام های پنهان بود.عده بسیاری شکایت کردند و صدای آن به کمیسیون ارتباطات فدرال FFC رسید.این پیام های پنهان مخالف منافع مردم بود و این اتفاق باعث شد ایالات متحده این روش را ممنوع کند هر چند این روش باعث ممنوعیت در کانادا هم شد.
۴: در سال ۱۹۷۸ تلاش برای گرفتن فردی به نام دنیس رادر ملقب به BTK Killer .ایستگاه تلویزیونی KAKE-TV واقع در Wichita ،امریکا اجازه اجرا یک پیام پنهان در مورد گزارش قتل BTK را داد.این گزارش شامل پیام پنهان “همین الان با رئیس تماس بگیر ” بود و با گزارش های مردمی نه چندان زیادی مواجه شدند .

۵: مبارزات انتخاباتی سال ۲۰۰۰ جرج بوش یک اگهی تلویزیونی شامل پیام پنهان “موش” را در یک فریم از این اگهی در سراسر امریکا پخش کرد .پس از شکایات FFC و بررسی آن هرگز مجازاتی و اقدامی برای آن صورت نگرفت.

۶: در ۲۷ ژوئیه سال۲۰۰۷ ارم مک دونالد در یک فریم در برنامه تلویزیونی آشپز امریکا ظاهر شد این کار باعث اتهام زدن به پیام های پنهان شد.اما در یک حرکت زیرکانه این شبکه اعلام کرد که یک مشکل جزئی بوده است.
۷: هر دو برند کوکا و پپسی گرفتار پیام های پنهان شدند:
A) احساس خوردن – کوکاکولا در دهه هشتاد از این پوستر برای آگهی های تبلیغاتی استفاده کرد.پیام پنهان در مکعب یخی در سمت راست دیده میشود البته ما آن را تار کردیم اما مشخص است چه چیز میتواند باشد.هنرمند آن اخراج و مورد تعقیب قانونی قرار گرفت وتمام پوستر های طراحی شده او فراخوانی و یک کمپین جدید راه اندازی شد.

B ) کمپین تبلیغاتی پپسی در سال ۱۹۹۰ ،این کمپانی قوطی هایی را با طراحی نئونی به فروش میرساند .اگر شما دو قوطی به رو هم قرار دهید و در جای درست قرار بگیرند کلمه s.e.x نشان داده میشود.

۸: ماشین های فراری مسابقات فرمول یک، یک راننده که همیشه رنگ ماشین او قرمز است و همیشه لوگوی مارل برو(Marlboro) را با خود حمل میکند که این شرکت یکی از اسپانسرهای بزرگ مسابقات فراری است.با این حال ممنوع شدن تبلیغات دخانیات باعث میشود فراری و مارل برو در سال ۲۰۱۰ یک بارکد را به سبک لوگو طراحی کنند .این طراحی به سرعت به عنوان یک تبلیغ پنهان برای مارل برو به رسمیت شناخته شد .حتی بعد از اینکه فراری شکست خورد مارل برو متعهد شد از این تیم حمایت مستمر کند .با این حال بدون استفاده از تبلیغات رابطه بین مسابقات فراری و مارل برو از بین میرفت.

۹: فیلم های زیادی شامل پیام پنهان و سمبل های زیرکانه ای است(بیشتر پیام ها حاوی مسائل جنسی هستند بنابراین زیاد نمیخواهیم جزئیات را بررسی کنیم اما اگر در گوگل سرچ کنید فیلم ها و کلمات پنهان بیشتری را میتوانید پیدا کنید .

۱۰: یک شرکت خارجی وجود دارد که پول را عاری از پیام های پنهان میکند و با ضبط کرد صداهایی ادعا میکند میتواند هر کاری برای کمک به شما بکند از جلوگیری کردن مکیدن انگشت یه بچه توسط خودش تا یادگیری زبان خارجه در هنگام خواب همچنین برنامه ای برای کنترل روانی بدن در هنگام تولد را دارد.
اطلاعات زیادی از این مورد در دسترس نیست اما فکر میکنم ۸ مورد بالا به خوبی قدرت استفاده از این روش را نشان میدهد.
لطفا نظرات خودتون رو حتما کامنت کنین.

قدرت غیر قابل انکار پیام های پنهان صوتی
پیام های پنهان صوتی یک ابزار توسعه شخصی در یک صد سال گذشته است.اما هنوز افرادی هستند که با این روش نا اشنا هستند .به عبارت ساده تر پیام های صوتی پنهان صداهایی را در سطحی پخش میکند که ما قادر به شنیدن انها نیستیم در حالی که ناخوداگاه ما انها را درک میکند.
مطالعات پشت مطالعات نشان میدهد که پیام های پنهان صوتی میتوانند اثرات قابل توجه ، پایدار و چشم گیری را ایجاد کنند که شامل از بین بردن عادت های بد تا بهبود عملکرد های فردی میشود . یکی از دلایلی که باعث میشود این تکنولوژی تا این حد قدرتمند باشد این است که میتواند به صورت پنهانی و مخفیانه باورها و الگوهای جدید را مستقیم به ناخوداگاه وارد کند .
چرا پیام های پنهان صوتی کار میکنند؟
ذهن شما دارای یک ضمیر خوداگاه و یک ضمیر ناخوداگاه است قسمت خوداگاه همانطور که از اسمش پیدا است زمانی که شما بیدار و اگاه هستید کار میکند.بخش ناخوداگاه همیشه بیدار و با احساسات و اطلاعات درگیر است و برایش اصلا مهم نیست شما در حال انجام چه کاری هستید.
یکی از راه های درک ذهن کوه یخ است.که خوداگاه شما آن قسمتی از کوه است که شما میبینید که میگویند تنها ۱۰% کوه را شامل میشود در حالی که بقیه کوه در زیر اب قرار دارد و ۹۰ % کوه را شامل میشود که ناخوداگاه دقیقا همین قسمت از ذهن است و این به شما قدرت ناخوداگاه را نشان میدهد و این چرای این است که برای توسعه شخصی باید قدرت این قسمت از ذهن را کنترل کرد .

ناخوداگاه اطلاعاتی را دارد که شما اصلا از انها اگاه نیستید اما در ذهن شما ذخیره شده اند حال اگر این اطلاعات به اندازه کافی زیاد باشند به تدریج شما بخشی از این اطلاعات خواهید شد که به شما به تغییر تفکر و رفتار کردن کمک میکند .همانطور که دکتر جوزف مورفی در کتاب قدرت ناخوداگاه خود مینویسد : “افکارت را تغییر بده سرنوشتت تغییر میکند” [۱] ایجاد کردن تغییرات خوب
پیام های پنهان صوتی وارد کردن اطلاعات را به صورت مخفیانه با دو روش قدرتمند انجام میدهد:
۱: شکستن عادتهای بد مانند سیگار کشیدن ، پر خوری
۲: جایگذاری باورهای مثبت مانند اعتماد به نفس ، انگیزه ، عشق
متاسفانه این روش در ایران به صورت گسترده مورد استفاده قرار نگرفته است اما در این سایت تاکنون نتایج بسیار خوبی از کاربران دریافت شده است .بنا به گزارش تایگر وودز او با استفاده از پیام های پنهان صوتی برای تبدیل شدن به بزرگترین گلف باز جهان کمک گرفته است [۲] . کارگردان استیون اسپیلبرگ با اعتماد به نفس به سمت رویاهایش حرکت کرد و امروزه به غول سینما تبدیل شده است همچنین تونی رابینز مربی موفقیت برای رسیدن به این شهرت از این تکنولوژی استفاده کرده است .
اثبات عمل کردن پیام های پنهان
سندهای بسیار زیادی وجود دارد که اثرگذاری فناوری پنهان صوتی را ثابت میکند.
به گفته پروفسور بنجامین Benjamin B. Wolman نویسنده بیش از ۴۰ کتاب در زمینه روانشناسی تفکر اگاهانه ما میتواند با محرک های بیرونی که ما از انها اگاه نیستیم تحت تاثیر قرار بگیرد. [۳] به عبارت دیگر پیام های پنهان میتواند جرقه ای بسته به نوع هدفی که شما میخواهید به ان برسید مورد استفاده قرار گیرد مانند انگیزه بیشتر ، دلگرمی ، شور شوق برای حرکت کردن رو به جلو و غیره.
دکتر نورمن دیکسون روانشناس دانشگاه لندن تحقیقات گسترده ای روی یادگیری پنهان انجام داد که در این مطالعه روی ۷۴۸ داوطلب اثرات پنهان انجام شد که در بیش از ۸۰% انها جواب تحقیقات مثبت بود و نشان داد اثرات پنهانی که خارج از آگاهی فرد است عمل میکند. [۴] دکتر الدن تیلور مدیر پیشرو و همکار در انجمن روان درمانی امریکا معتقد است که اطلاعات پنهان در صورتی که در یک روش مناسب مورد استفاده قرار گیرد عمل میکند. [۵]

مطالعات بیشتری روی پتانسیل استفاده از پیام های پنهان صوتی برای رسیدن به یک تیجه خاص در زیر نوشته شده است:
بالا بردن استاندارد های علمی
یک کلاس شامل ۶۰ دانشجوی حقوق به دو قسمت تقسیم شد که یک گروه تحت تاثیر محرک های پنهان بود اما گروه دیگر نه . دانش اموزانی که تحت تاثیر محرک های پنهان بودند در پایان ترم به طور محسوسی نمرات بالاتری از هم گروهی خود دریافت کردند. [۶]
کنترل وزن
دو گروه از زنان مبتلا به اضافه وزن در یک دوره کاهش وزن شرکت کردند که یک گروه را در معرض پیام های پنهان صوتی قرار دادند.بسیار حیرت انگیز بود گروهی که در معرض پیام های پنهان صوتی بود وزن بیشتری را از دست داده بودند و با پیگیری های بعدی مشخص شد تفاوت وزن بین دو گروه همچنان رو به افزایش بود.[۷] ترک سیگار
روانشناس دکتر Dr. Lloyd H از دانشگاه نیویورک روی بیش از ۴۰ گروه از افراد سیگاری تحقیق انجام دادند که نیمی از این ۴۰ گروه در معرض پیام های پنهان صوتی بودند و در عرض تنها یک ماه ۶۶% از گروهی که در معرض صوت های پنهان بودند موفق به ترک سیگار و کاهش آن شدند و این باعث شد که دکتر سیلور من فرض کند محرک های پنهان صوتی ۴ برابر بیشتر به توانایی افراد به ترک سیگار کمک میکند. [۸].
کاربردی نامحدود برای تغییر
در حال حاظر به وضوح مشخص است که پیام های پنهان صوتی یک علاقه شدید برای بهبود کسب کار و تجارت هر فردی است. با مرور هر چه بیشتر زمان تحقیقات ثابت میکند اثر بخشی پیام های پنهان صوتی میتواند برای غلبه بر مشکلات زندگی ، از بین بردن ترس ، افزایش قدرت ذهن ، افزایش اعتماد به نفس ، و کاهش استرس مورد استفاده قرار گیرد.
این البوم ها طوری طراحی میشوند که به صورت دقیق اگاهی شما را دور بزنند تا ناخوداگاه شما انها را به راحتی دریافت کند و باعث تغییر و شکل گیری نظام باورهای شما میشود .اپرا وینفری میگوید “با اطمینان اعتراف میکنم در زندگی درک کرده ام که ما همانی میشویم که بیشتر برای آن تقلا میکنیم. “
این چیزی است که باعث میشود پیام های پنهان صوتی یک نیروی قدرتمند برای تغییر شوند .
۱. مورفی، جوزف. قدرت ذهن ناخودآگاه خود . انتشارات وایلدر ، نوامبر ۲۰۰۸.
Doeden ۲ ، مت. تایگر وودز (قهرمانان ورزشی ) گروه لرنر ، سپتامبر ۲۰۰۵. P 14.
۳. ولمن، بنیامین. کتاب روانشناسی عمومی. تالار پرنتیک؛ نسخه ۱. ژوئن ۱۹۷۳
۴. دیکسون ، . تحقیقات قبل از خود اگاهی. جان ویلی و پسران، ژانویه ۱۹۸۲
۵. تیلور، . ” مروری بر تئوری اطلاعات پنهان از انجمن روان درمانی آمریکا. (۲۰۰۷).
۶. پارکر – اثر پنهان وابسته به تحریک ذهن بر عملکرد تحصیلی: شواهد بیشتر در .” مجله مشاوره و روانشناسی.
۷. سیلورمن، L.H.، مارتین، A.، جورج، R.، و مندلسون، E. “اثر پنهان در تحریک و درمان رفتار و درمان چاقی.” روانشناسی بالینی.
۸. سیلورمن، L.H. “اثر پنهان درمان رفتار افراد سیگاری.” مجله عصبی و بیماران روانی.

قبل از اقدام شما باید بدانید و بپذیرید که پیام های پنهان در حال حاظر یکی از قدرتمندترین ابزارهای شناخته شده برای مقابله با باورهای محدود کننده شما هستند .باورهایی که شما را از زندگی که شایسته آن هستید دور میکند .
بسیاری از افراد مشهور مانند تونی رابینز و تایگر وودز از این روش برای رسیدن با اهداف خود استفاده کرده اند .
با این حال بعضی از افراد هستند که میگویند آلبوم ها روی ذهن ما هیچ تاثیری نگذاشته است.
اجازه دهید بررسی کنیم چرا پیام های پنهان کار نکرده است؟
گفتن اینکه پیام های پنهان کار مکیند مثل این میماند که برای کاهش وزن به باشگاه بروید و وزنتان کاهش پیدا نکند و بعد بگویید باشگاه مشکل دارد.
پس چرا پیام های پنهان برای شما کار نمیکند در حالی برای برخی افراد کار میکند و اثر گذار است.
چه احساسی دارید وقتی جنبه هایی از زندگی شما در حال تغییر است در حالی که جنبه هایی دیگری که مهمتر است در حال پس رفت هستند؟
در این حالت باید نگاهی عمیق تر به فرایند تغییرات بیندازیم و اینکه چه کار میتوانیم انجام دهیم تا خیلی سریع پیام های پنهان برای ما کار کنند.
۱: مقاومت های درونی شما برای بدست اوردن نتایج جدید مانع میشود
ذهن برخی افراد نسبت به پیام های پنهان سریع واکنش نشان میدهد در حالی که برای برخی دیگر این روند بسیار ارام و کند است.
همه این اتفاقات به مقاومت های درونی شما بستگی دارد که در حوزه های البوم پنهانی که گوش میکنید ایجاد میشوند.
روانشانسی روی محدوده گسترده ای کار میکند و مختص افراد خاص یا هدف خاصی نیست.برای هر هدفی در زندگی افراد مقاومت های خاصی را دارند در حالی که دیگران مقاومت های سخت تری نسبت به تغییرات دارند.
اگر شما در یک حوزه ای از زندگی خود دارای مقاومت بالایی هستید و تمایل دارید روی آن کار کنید احتمالا شما نتایج را در زمان طولانی تری مشاهده خواهید کرد و البته این روی سنگ نوشته نشده است اما قطعا سناریوی ممکنی است.
اجازه دهید موضوع را با فراوانی در مورد پول و ثروت بیان کنیم
شاید شما در یک خانواده ثروتمند به دنیا امده باشید که پدر شما به دلیل سفرهای متعدد حضور نداشت و امکان داشتن لحظات شاد برای شما امکان پذیر نبود که ممکن است شما را عمیقا از موضوعاتی که پول مرتبط میشود متنفر کند
از طرفی دیگر ممکن است شما در یک خانواده فقر که درامد زیادی ندارد رشد کرده باشید و از پول متنفر باشید و نسبت به خانواده های ثروتمند حسادت بورزید اما درونن ارزو دارد یک روز در قرعه کشی برنده شود در حالی که این دو مخالف یکدیگر هستند و امکان پذیر نیست و شما نه هرگز ثروتمند میشود و نه هرگز در قرعه کشی برنده میشود.
صرف نظر از اینکه چه شما در یک خانواده فقیر چه در یک خانواده ثروتمند رشد کرده باشید این احساسات هستند که شما را احاطه کرده اند که میگوید پول خوب نیست.
با این حال این احتمال وجود دارد که فردی که در حال تلاش برای بدست اوردن پول بیشتر است اما در یک خانواده ثروتمند بزرگ شده باشد پیام های پنهان برای او راحتر و سریعتر کار میکند.
او چگونه بزرگ شده است . در یک خانواده ثروتمند بزرگ شده است در حالی که احساسات ان خانواده منفی بود بنابراین او مقاومت چندانی در مقابل اینکه میشود در زمان بسیار کوتاهی پول زیاد و راحت را ساخت ندارد.
۲: انتخاب آلبوم با عبارات دقیق
بارهای زیادی ما برای توسعه خودمان در مورد (پول ، اعتماد به نفس ، عشق ، کار و غیره ) تلاش کردیم اما باورهای محدود کننده که با قدرت زیاد به ذهن ما چسبیده اند تمایل بیشتری دارند که کاری را انجام دهیم که مطابق با ان باورها باشد.
اجازه دهید در مورد کاهش وزن مثال بزنیم :
ممکن است فردی هدفش کاهش وزن باشد آلبوم را استفاده میکند اما باور محدود کننده اینکه کسی او را دوست ندارد یا اینکه لایق اندامی زیبا نیست جلوی کاهش وزن او را میگیرد در چنین حالتی، مصرف مواد غذایی نشانه مشکل دیگری مانند اعتماد به نفس پایین، نیازمندی عاطفی، یا ترس از رها شدن مانع کاهش وزن میشود و یا فردی در مورد اعتماد به نفس البومی را تهیه میکند اما بعد از مدتی نه تنها نتیجه ای نمیگیرد بلکه حتی ذره ای هم در وجود خود احساس اعتماد به نفس نمیکند و زمانی که به آلبومی که تهیه کرده است دقت کنیم متوجه خواهیم شد که عبارات و تاکیدات این آلبوم با هدفی که آن فرد دارد اصلا مطابقت ندارد به عنوان مثال یک فرد هدفش این است که ثروتمند شود اما اصلا اعتماد به نفس برای صحبت کردن ندارد یا دارای افسردگی های مزمن است به این ترتیب آلبوم افزایش ثروت هرگز تغییرات قابل توجهی را در زندگی او ایجاد نخواهد کرد.
این باورهای محدود کننده او هستند که اجازه نمیدهد ثروت را به خود جذب کند باور اینکه من لایق ثروت نیستم ، اگر ثروتمند شوم خودخواه میشوم و غیره …
بنابراین مشکل عدم جذب ثروت از نبود اعتماد به نفس ، باور نداشتن خود ، ترس از انجام دادن کارهایی که او ارتقا میدهد ، نیاز های علطفی و غیره می اید.
۳: آزمون و خطا
انتخاب مناسبترین تاکیدات ممکن است کمی مشکل باشد زیرا ما از باورهایی که ما را محدود کرده اند کاملا و دقیق آگاه نیستیم.
ما دقیقا نمیدانم چه چیزی ما را عقب نگه داشته است و یا چه باوری در اعماق ناخوداگاه ما نهفته و ریشه کرده است که باعث میشود اینگونه احساس و رفتار کنیم.
اگر تاکیدات و یا البومی متفاوت از این البوم ها در رابطه با باورهای محدود کننده پیدا کردید به ما اطلاع دهید تا آن آلبوم را تولید کنیم.
برخی افراد برای اولین بار با مواجه شدن با البوم ها شک زده میشوند و ممکن است البومی را انتخاب کنند که برای انها کار نکند بنابراین این را نمیشود گفت که البوم و پیام های پنهان کار نکرده است.
بنابراین به سادگی اگر نتوانستید البوم دقیق خود را پیدا کنید با آزمون خطا آلبومی دیگر را تست کنید درست مثل روال کار کردن در باشگاه.
به طور خلاصه
پیام های پنهان یک روش و ابزار عالی برای خلاص شدن از شر باورهای محدود کننده ناخوداگاه است که شما را به مسیر موفقیت هدایت خواهد کرد.
دلایل در بالا کاملا مشخص میکند که چرا برخی ار افراد نتایج خوبی را از البوم ها دریافت کرده اند در حالی که دیگران از آلبوم ها ناامید شده اند.
البته این مهم است که عوامل دیگر موفقیت مانند : تمرکز ، تکرار ، احساس خوب ، نوشتن و غیره را هم مد نظر داشته باشید که در راه رسیدن به هدفتان به شما کمک خواهد کرد و تمرکز روی یک هدف نسبتا قدرتمند تر از تمرکز روی چندین هدف در همان زمان است .
برای اطلاعات بیشتر در مورد پیام های پنهان سوالات متداول را مطالعه کنید
حتی اگر از روش پیام های پنهان اگاه هستید و میدانید انها دقیقا چگونه کار میکنند باز هم توصیه میکنم سوالات متداول را مطالعه کنید.زیرا ممکن است اطلاعاتی را فراموش کرده باشید که به دستیابی بهتر شما به نتیجه کمک میکند.
بنابراین امیدواریم این مطالب به شما کمک کند که چرا موفقیت شما با پیام های پنهان هنوز عملی نشده است همچنین امیدواریم هر ناامیدی و احساس غم را از درون شما با احساس اینکه شما سزاوار ثروت هستید جایگزین کند.

حه اصلی » چطور قانون مقاومت را شکست بدیم؟
چطور قانون مقاومت را شکست بدیم؟

آیا از اینکه نمیتونی اهدفتان را ایجاد خسته شدی؟پس اول باید قانون مقاومت رو شکست بدی
گرفتن الهام برای ایجاد تغییر اسونه…
اما ساختن یک تغییر پایدار سخت است نه؟
چرا؟
پاسخ من به این سوال پس از سه سال بررسی، قانون مقاومت است.
ورود تو رو به این قانون که زندگیت رو خراب میکنه خوش امد میگم:قانون مقاومت

قانون مقاومت چیست؟
خوب این تعریف کمی معمولیه:
قانون مقاومت:یعنی اینکه ما کاری را برای بهتر شدن زندگیمان نمیکنیم مگر اینکه واقعا احساس کنیم انجام دادنش اسونه.
این قانون تقریبا دلیل تمام شکست های من و شما است و ممکنه در هر جنبه ای از زندگیمون صحت داشته باشه که چرا ما:
• هر بار برای کاهش وزنمان موفق نمیشویم و دوباره به وزن قبلی برمیگردیم
• در روابط همان اشتباهات قبلی را تکرار میکنیم
• از مقالاتی که به بهبود زندگیمان کمک میکند چشم پوشی میکنیم
• وجود اطرافیان منفی و باورهای منفی که جلو حرکت ما رو میگیره و ما دوباره به همون زندگی قبلی برمیگردیم

نگاهی عمیقتر :چرا و چگونه این قانون کار میکند؟
تابع قانون مقاومت کلید تناقضات ذهن است.ذهن ۷ روز هفته ۲۴ ساعت در حال کار کردن است چه ما خواب باشیم چه بیدار،چه بیمار و یا حتی اگر نزدیک مرگ باشیم.ذهن ما مدام تصور میکند و عکس العمل نشان میدهد.
برای یک دقیقه همین الان از ذهنت برای فکر کردن استفاده کن.
ذهن شما همیشه فعال است(بدون دخالت مواد پزشکی و غیره)پس اگر همیشه در حال کار کردن باشد نیاز به انرژی زیادی هم دارد (حدود ۲۰%انرژی و گلوکز بدن) پس در نتیجه:مغز دوست ندارد بیش از این ۲۰% کار کند و برای همین راه های میانبر را ایجاد میکند به سراغ تفکرات قبلی میرود و سریع نتیجه گیری میکند دقیقا مثل حافظه کش گوشی .
خوب این چیز بدی نیست و چیزی که ما باید مد نظر داشته باشیم اینه که چرا هر بار ما فکر میکنیم شکست میخوریم.
خوب بیایید ببینیم این در واقعیت چگونه کار میکند.
خوب فرض کنیم من یک پیشنها خوب مثل بلیط یک قطار برای شما دارم ،اگر من ان را به صورت رایگان به شما بدهم ممکن است پیش خودتان تعجب کنید چرا من به شما یک بلیط رایگان میدم و ممکنه صرفه نظر کنی حالا تصور کن من همین بلیط را در ازای دویدن شما به مسافت ۱.۵ کیلومتر در ۱۵ دقیقه یا کمتر میدم خوب اینجا انگیزه شما برای دریافت ان بیشتر میشود درسته؟
خوب حالا اجازه بدید یک چیز دیگر به این اضافه کنیم.فرض کنید من میگویم ارزش این بلیط ۵۰۰ هزار تومان است مطمعنا همه دوست دارند برای دریافت آن ۱.۵ کیلومتر را توی ۱۵ دقیقه بدوند.که این روش توی مسابقات تلویزیونی زیاد دیده میشود .
انگیزه شما تغییر کرد درسته؟

غلبه بر موانع: هدف شما موانع سخت را مغلوب میکند
تغییر مقاومت شما با تغییر هدف در همان وضعیت مشابه باعث میشود نگرش شما نسبت به آن تغییر کنه.

رها شدن از حالت همیشگی
ذهن ما به طور پیشفرض روی حالت مقاومت است و این برای بهانه جویی اسان است و خودمون رو توجیه میکنیم به جای اینکه راه حل یا نظر جدیدی بدیم.برگشتن به مثال بلیط به ارزش ۵۰۰ هزار تومان ممکن است شما را برای دویدن ترغیب کند چرا ؟ چون هدف شما تغییر کرد.
خوب واقعیت هم تقریبا چیزی شبیه به این سناریو است.
ما در جهانی زندگی میکنیم که به هر موفقیت یا شکستی میتوانیم دست پیدا کنیم و این بستگی به این دارد که چگونه به آن نگاه کنیم .یک فرد ممکن است بخواهد ۱۰ کیلو وزن کم کند اما فقط موفق به کم کردن ۳ کیلو میشه ولی در عین حال احساس بسیار خوبی هم داره در حالی که فرد دیگری ممکنه احساس کنه کم کردن ۳ کیلو یک شکست است.
و البته ذهن ما این رو میدانه.
بنابراین هر زمان که شما یک هدفی را در ذهنتان به چالش میکشید در واقع داخل قانون مقاومت می افتد و فکر میکنیم این هدف جواب نمیدهد و موفق نمیشوم و به همین دلیل که فکر مکنیم موفق نمیشیم باید این کار را انجام بدیم تا به خودمون ثابت کنیم که میتونیم تا بتونیم به هدفهای بزرگتر فکر کنیم و اونارو هم بدست بیاریم .
و بنابراین ما بیشتر نسبت به موفقیت شکست میخوریم که میشه اینطوری گفت که :زمانی که ما احساس بدی برای نرسیدن به اهدافمون داریم قانون مقاومت کار نمیکند و ما خودمون رو سرزنش میکنیم و از درون احساس گناه و شرم میکنیم.
خوب حالا راه اسان برای خارج شدن از این دام چیست؟
۱-پیدا کردن یک هدف بهتر
۲- اموزش خودمان
حال نگاهی به زندگی خودتان بیندازید و ببینید در چه زمینه ای احساس مقاومت مکنید؟
و پاسخ خودت را برای غلبه بر قانون مقاومت کامنت بزار.
شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

 ذهنیت افراد ثروتمند را چگونه جذب کنیم 

آیا یک ذهنیت کمبود را دارید ؟ اما دوست دارید ذهنیت یک فرد ثروتمند را داشته باشید ؟
با توجه به قانون جذب افکار شما واقعیت زندگی شما را شکل میدهند لذا اغلب اوقات این افکار ناخوداگاه هستند و شما از انها بی اطلاع هستید بنابراین اگر به شیوه ای زندگی میکنید که نمیتوانید زندگی ایده ال خود را ایجاد کنید نیاز دارید الگوهای ذهنی مثبت خود را با اهداف و اقدامات هدفمند توسعه دهید در این صورت میتوانید زندگی مالی خود را بهبود ببخشید .
در ادامه مطلب یاد میگیرید چطور با ۴ شیوه میتوانید ذهنیت ثروتمندی داشته باشید :

۱: دید مثبت
برای بدست آوردن فراوانی و ثروت شما باید طرز فکر خود را تغییر دهید و همیشه احساس شما مثبت و خوب باشد .یکی از راه های رسیدن به اهداف افزایش دید مثبت است طبق آمار ، ۸۰% جمعیت جهان برای زندگی روزانه کمتر از ۱۰$ نیاز دارند .اگر فکر میکنید افرادی که ثروتمند تر از شما هستند بیشتر از شما کار میکنند سخت در اشتباه هستید.
نگرش خود را در مورد پول تغییر دهید و بابت دارایی و درامدی که در حال حاظر دارید سپاسگذار باشید.ممکن است در حال حاظر قادر به خرید چیزهایی که نیاز دارید نباشید اما به جای تمرکز روی کمبود های فعلی خود سپاسگذار درامد هایی که در حال حاظر وارد زندگی شما میشوند باشید .

۲: باورهای ناخوداگاهتان را در مورد پول بررسی کنید ؟
صحبت های منفی بسیاری در مورد پول تبدیل به طرز تفکر کمبود در شما شده است مطمعنا پول به معنای واقعی کلمه روی درخت رشد نمیکند اما به خودتان بگویید این درست نیست و کمبودی وجود ندارد .اگر اعتقاد داشته باشید پول ریشه همه بدی هاست این با آرزوی داشتن ثروت در شما متضاد است افکار منفی در مورد پول جریان ثروت به سمت شما را مسدود میکند.
باورهای جدید و مثبت در مورد پول را مرتبا به خودتان یاداوری کنید به عنوان مثال به خودتان بگویید شما هم مانند میلیونر های خودساخته قادر میتوانید یک میلیونر شوید .تنها تفاوت بین شما و افراد ثروتمند تنها ذهنیت است و در حال حاظر شما در حال توسعه طرز تفکر ثروتمندانه هستید افکار شما روی سک زندگی شما تاثیر گذار است.
علاوه بر این تاکیدات مثبت در مورد پول را به خودتان بگویید مانند ” پول آزادی را برایم فراهم میکند “ ” با دشتن پول بیشتر میتوانم برای افراد دیگر آزادی مالی ایجاد کنم “ این جملات را در طول روز چندین بار با خودتان تکرار کنید با انجام اینکار افکار منفی به طور خودکار از بین میروند

۳ : از آلبوم های صوتی آموزشی استفاده کنید
البوهای صوتی زیادی وجود دارد که به منظور تقویت مغز شما به فکر کردن سریع تر، واضح تر کردن اهدف و تمرکز بیشتر وجود دارند که شما را قادر می سازد تا هر هدف را که ذهن شما وجود دارد را به راحتی بدست آورید. شما می توانید به معنای واقعی کلمه “با البوم های صوتی و تصویری  ” میتوانید مغز خود را به سمت موفقیت هدایت کنید و حالت آن روی حالت ذهنیت یک شخص ثروتمند قراردهید. فقط یک آلبوم را انتخاب کنید و روزانه ۱۰-۱۵ دقیقه در روز برای گوش دادن به آن در نظر بگیرید.

۴ : ثروت خود را ببخشید
ممکن است به این فکر کنید برای ثروتمندن شدن نیاز دارید پول خود را حفظ کنید اما افراد با ذهنیت ثروتمند میدانند که کمبودی وجود ندارد که انها نتوانند مقداری از ان را ببخشند . در واقع افراد ثورتمند ۱۰% درامد خود را به موسسات خیره اختصاص میدهند اما لازم نیست شما هم همین کار را انجام دهید اگر فکر میکنید ذهنیت کمبود دارید میتوانید به انداختن مبالغ اندک در صندوق های خیره قانون بخشش را فعال کنید.
اگر میخواهید ثروتمند بشوید، افکار خود را تغییر دهید و از افراد فوق العاده ثروتمند تقلید کنید. اعتقادات و سخنان منفی درباره پول را برای همیشه از ذهن خود پاک کنید علاوه بر این، نترسید ثروت خود را به اشتراک بگذارید نتیجه این خواهد بود که ذهن شما باز میشود تا بتوانید پاداش های مالی بیشتری را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 1 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.