اگر واقعا می خواهی موفق شوی

بنام خداوند بخشنده و مهربان

 

اگر واقعا می خواهی موفق شوی و واقعا تصمیم داری توی زندگی به اون چیزایی که دوست داری برسی اگه واقعا می خواهی توی هر زمینه ای که دوست داری موفقترین باشی باید یه تصمیم خیلی خیلی خلی مهمی بگیری یه تصمیمی توی یه بخش از زندگیت که توی تمام جنبه ای زندگیت تاثیر می گذاره و اون اینه :

 

 

این متن زیر  رو با صدای بلند و از صمیم قلب و با تمام وجودت بخون : سعی کن چند بار و چند بار در هفته بخوان انوقت ببین که چه شور و شوق و انرژی فوق العاده در وجودت خواهی یافت که تو را انچنان به سمت موفقیت هدایت خواهد کرد که تا الان برایت غریب بوده .

 

 

واما …

 

 

 

 

 

امروز فصل جدید زندگیم را رقم  میزنم .

 

 

امروز تصمیمی گرفته ام . تصمیم گرفته ام تا فصل جدیدی در زندگیم رقم بزنم امروز میخواهم زندگی جدیدی را آغاز کنم که با تمام زندگی گذشته ام زمین تا آسمان متفاوت باشد .

 

 

دیروز زندگیم روزها و شبهایی سرشار از روزمرگی بی تفاوتی تنبلی و باری به هر جهت بودن که جز سفیدی روز و تاریکی شب هیچ اتفاقی دیگر در آن رخ نمیداد گذشته است دیروزی که هیچ تازگی در هیچ یک از روز و ماه و هفته و سالش برایم اتفاق نمی افتاد جز گذشتن از دست رفتن جوانی و غریبه تر شدن در دنیایی که هر روزش با روز قبلش متفاوت تر و بهتر بود. روز و شبهایی که هر لحظه اش رتبه دیگران از من بهتر و درجه و ارزش من و زندگیم از دیگران کمتر و کمتر میشد .

 

 

امروز من از نو متولد می شوم . و دیگر مثل گذشته نه فکر خواهم کرد و نه احساس و نه زندگی . امروز فقط فقط و فقط به اوج قله موفقیت و پیشرفت و زندگی رویایی که دوست دارم می اندیشم و برای رسیدن به ان از تمام وجود و قلب و دل و دست و افکار و لحظه لحظه زندگیم مایه می گذارم .

 

 

دیگر پاداش تلاش و کوشش من شکست نخواهد بود . از این پس هر بامداد قبل از طلوع خورشید همگام با طلوع سپیده صبح زندگی و امید با نیرویی که تاکنون نمیشناختم بیدار می شوم . قدرت من افزایش می یابد . جدیت من آشکار می شود تا هر لحظه و هر دقیقه زندگیم را همچون طلای  پر ارزشی در دستانم بگیرم و آنرا در مکانی نهم تا در آینده مرا ثروتمندترین و موفقترین مرد دنیا کند و ان اینگونه است که اگر امروز را صرف کارهای تکراری و بهوده و بی ارزش و خواب و تنبلی کنم یعنی آخرین فرصت زندگیم را برای بینظیر بودن نابود کرده ام و دوباره هزاران هزار درجه و رتبه باید از گذشته ام در مکانی پستتر و پائینتر قرار بگیرم .

 

 

 

 

 

بنابراین هر ساعت و دقیقه و لحظه امروز را گرامی خواهم داشت زیرا هرگز تکرار نخواهند شد چه کسی میتواند باد را در تور اندازد ؟ هر دقیقه این روز را با هر دو دست خواهم گرفت و به آن از عشق خود خواهم دمید زیرا بهای آن ورای قیمت گذاری است . فقط احمقها بین جواهرات نفیس و سنگ ریزه های بیابان تفاوتی نمی بینند و ساعات عمر را صرف کارهای بیهوده و تکراری می کنند . من این ساعات را نفیستر خواهم کرد . امروز آرزوی من برای رویارویی با سختیها تنبلیها نا امیدیها خستگیها و نتوانستنها آنچنان رویایی است در وجودم ُ که هم اکنون و هر لحظه چنان قدرت و انرژی و شور و اشتیاقی در من فوران می کند که تمام ناامیدیها و کسلی ها و خستگیها را در هم می کوبم و با تلاشی خستگی ناپذیر و پشتکاری آهنین دقایقم را برای رسیدن به آرزوها و خواسته هام طلایی و افسانه ای می کنم .

 

 

آرزوی من برای رویارویی با جهان بر هر ترسی که با طلوع خورشید پیدا شده بود غلبه کرده و من از آن آنچه می اندیشیدم زودتر به خواسته هایم خواهم رسید .

 

 

امروز زندگی جدید و پر از بزرگی را رقم می زنم . وبا خود سوگند یاد می کنم که هیچ چیز زندگی جدید مرا به تعویق نیندازد . من حتی یک لحظه از زندگیم را هم تلف نخواهم کرد چون نه دوباره بدست می آید و نه دوباره میتوانم لحظه ای را جایگزین آن کنم اگر می خواهم برترین باشم و مطمئنم هستم که میتوانم نمی گذارم هیچ چیز بی ارزشی لحظه ای مرا از رسیدن به رویاهایم باز دارد . نمیگویم عیب نداره فوقش یک روز دیرتر هیچ وقت هیچ موقع و هیچ لحظه .

 

 

بزودی من با گامهای بلند و استوار در میان انسانها قدم بر می دارم و آنها مرا نخواهند شناخت زیرا امروز من انسان خارق العاده ای هستم با توانائیها و استععدادهایی بی نظیر و بزرگ و عظیم

www.vanizan.com

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − هشت =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.