درخواست از ضمیر به وسیله ارسال فرکانس ضمیر ناخودآگاه

تخلیه فرکانس ضمیر ناخودآگاه

در این مقاله قصد داریم در ارتباط با فرکانس ضمیر ناخودآگاه توضیحاتی بدهیم. ضمیر ناخودآگاه مانند هارددیسک کامپیوتر است. هر اطلاعاتی را که به آن بدهید، به طور کامل ذخیره می‌کند و بین اطلاعات مفید و اطلاعات بی‌اهمیت فرقی قائل نمی‌شود.

ضمیر ناخودآگاه از طریق تکرار یاد می‌گیرید؛ بنابراین اگر چندین بار مطالب یکسان تکرار شود در ضمیر ناخودآگاه هک و پاک‌سازی آن به‌مراتب سخت‌تر می‌شود. مثل وقتی برای اولین‌بار دوچرخه‌سواری را یاد گرفتید، حفظ تعادل برایتان سخت بود. اما شما به تلاش ادامه دادید و توانستید تعادل را برای پنج ثانیه و سپس ده ثانیه و غیره حفظ کنید. در نهایت توانستید تعادل را برای مدت طولانی تری حفظ کنید.

به دلیل تکرارهای زیاد، ضمیر ناخودآگاه شما آنچه را که برای حفظ تعادل لازم است انتخاب کرد و هر زمانی که نیاز باشد اطلاعات را مجدد پردازش و استفاده می‌کند. نظریه‌پردازان راه‌های مختلفی را برای تقویت فرکانس ضمیر ناخودآگاه پیشنهاد می‌کنند. جدیدترین ایده قدرت ناخودآگاه بر این باور است که راه ارتباطی مهم با ضمیر ناخودآگاه، صحبت در مورد اهدافی است که در مورد آن‌ها احساس خوبی داریم.

عادت‌های ذهنی چرخه‌های فکری مانند باور به خود، ناامنی‌های فکری، دیدگاه شما نسبت به جهان و غیره هستند. به‌نوعی عادت‌های ذهنی شما به عادت‌های فیزیکی شما دامن می‌زند و برعکس.

بازنویسی برنامه‌های منفی ضمیر ناخودآگاه

همان‌طور که قبلاً ذکر شد، ضمیر ناخودآگاه شما مانند هارددیسک کامپیوتر است. درست همان‌طور که می‌توانیم نرم‌افزار جدید را در هارددیسک پاک‌کرده و مجدد نصب کنیم، به‌خوبی می‌توانیم داده‌ها را در ضمیر ناخودآگاه دوباره برنامه‌ریزی کنیم. هیپنوتیزورها برای قرن‌ها این کار را انجام می‌دهند.

اما تکنیکی که می‌خواهیم به آن بپردازیم بسیار قوی تر از هیپنوتیزم هستند. به‌علاوه انجام آن بسیار ساده است. بهترین و مؤثرترین تکنیک برای پاک‌سازی ضمیر ناخودآگاه از الگوهای منفی و تقویت فرکانس‌های ضمیر ناخودآگاه، آگاهی است.

آگاهی از الگوهای ضمیر ناخودآگاه

الگوهای ضمیر ناخودآگاه به این دلیل ناخودآگاه نامیده می‌شوند که زیرسطح هوشیاری شما هستند و شما به‌صورت آگاهانه از آن‌ها اطلاعی ندارید. برای مثال شخصی که دائماً عادت دارد که هنگام نشستن پاهای خود را تکان دهد، به‌محض آنکه آگاه شود که به این کار عادت کرده است، می‌تواند این عادت را ترک کند. او می‌تواند هر بار به‌محض آگاهی به تکان دادن پا آن را متوقف ‌کند. بعد از مدتی این عادت به‌صورت آگاهانه ترک می‌شود.

در واقع توسعه آگاهی از بدن باعث متوقف شدن این عادت شد. این تنها یک مثال بسیار کوچک از این است که چگونه می‌توانید با آگاهی از عادت ناخودآگاه بر آن غلبه کنید. ترک این عادت آسان است؛ زیرا در سطح فیزیکی اتفاق می‌افتد. اما عادات ذهنی زیادی وجود دارد که در سطح ذهنی اتفاق می‌افتد. شما نمی‌توانید آنها را ببینید. آنها فقط اتفاق می‌افتد.

برای مثال ممکن است عادت داشته باشید که دیگران را قضاوت کنید. این کار به‌صورت خودکار اتفاق می‌افتد و مشکل این عادت این است که شما علاوه بر دیگران، خودتان را نیز قضاوت می‌کنید. همیشه به هر دو صورت کار می‌کند. در قضاوت دیگران آنچه شما از دیگری درک می‌کنید به‌شدت با واقعیت متفاوت است؛ زیرا شما با اعتقادات خود شخص را قضاوت می‌کنید. راه رهایی از این عادت مجدداً آگاهی از الگوهای فکری خود است.

همان‌طور که بیشتر و بیشتر از الگوهای فکری خودآگاه می‌شوید، می‌توانید ذهن خود را از قضاوت دیگران منع کنید. همان‌طور که به این کار ادامه می‌دهید، به‌آرامی قضاوت شما در مورد دیگران کاهش می‌یابد.

فرکانس ضمیر ناخودآگاه
ضمیر ناخودآگاه

چگونه از ذهن ناخودآگاه خود پاسخ دریافت کنید

برای دریافت فرکانس ضمیر ناخودآگاه با انجام مجموعه تمرین‌های ساده‌ای می‌توانید به اهداف خود برسید.

۱. سؤال/مشکل خود را مشخص کنید.

برای رسیدن به چه چیزی تلاش می‌کنید؟ چه چیزی را می‌خواهید بدانید؟ برای کدام هدف خود به الهام نیاز دارید؟ یا شاید مشکلی دارید که می‌خواهید با کسی حل کنید. آن مشکل چیست؟ آن را یادداشت کنید.

۲. مراقبه کنید.

این کلید ارتباط است. ما قرار نیست از حالت عادی و روزمره خود به ناخودآگاه خود نزدیک شویم. ما می‌خواهیم تاحدامکان آرام باشیم؛ بنابراین یک حالت مراقبه بهترین خواهد بود. درست قبل از اینکه بخوابید یا درست قبل از اینکه کاملاً بیدار شوید. برای اینکه در حالت مراقبه قرار بگیرید، روی یک صندلی راحت بنشینید و لباس گشاد و راحت بپوشید.

چشمان خود را بسته نفس عمیق بکشید، از طریق بینی، ریه‌های خود را پر از هوا کنید. به‌آرامی از طریق لب‌های کمی باز شده نفس بکشید. دم معمولاً طولانی تر است؛ بنابراین نگران این نباشید. توجه خود را روی تنفس خود نگه دارید و فقط در آن استراحت کنید. این کار را به مدت ۵-۱۰ دقیقه انجام دهید. انجام مداوم این تکنیک باعث می‌شود تا قدرت ارسال فرکانس ضمیر ناخودآگاه افزایش یابد.

تخلیه فرکانس ضمیر ناخودآگاه
تخلیه ضمیر ناخودآگاه

۳. تجسم کنید.

تجسم را به بخشی از زندگی خود تبدیل کنید تا قدرت ارسال فرکانس ضمیر ناخودآگاه خود را فعال کنید. تجسم نه‌تنها شما را به اهدافتان می‌رساند، بلکه به شما چشم‌انداز روشن‌تری در زندگی می‌دهد. دوراه وجود دارد که می‌توانید از تجسم برای فعال‌کردن ناخودآگاه خود استفاده کنید.

اولین راه این است که حواس خود را درگیر کنید. بو، صداها، بافت‌ها و رنگ‌ها را یادداشت کرده و تجسم کنید. روش بعدی این است که آرزوهای خود را در حال برآورده شدن تجسم کنید. چشمان خود را ببندید، تصور کنید به هدف خود رسیده‌اید.

درخواست از فرکانس ضمیر ناخودآگاه
درخواست از ضمیر

۴. شکرگزاری کنید.

اگر چیزی را انجام شده می‌دانستید، در احساس شکرگزاری مشکلی نخواهید داشت. پس در احساس شکرگزاری غوطه‌ور شوید. از ضمیر ناخودآگاه قدرتمندتان و اینکه چگونه همیشه برای شما کار می‌کند، قدردانی کنید.

۵. تکنیک مانترا

تکنیک مانترا ابزار قدرتمندی است و کاربرد آن بسیار آسان است. به هر شعار مثبتی در ذهن خود فکر کنید، اکنون آن را در ذهن خود تکرار کنید (ترجیحاً با صدای بلند). نکته کلیدی این است که شما باید ذهن خود را متقاعد کنید که قوی، شاد و سالم هستید و مطمئن شوید که به کلمات یا عباراتی که تکرار می‌کنید ایمان کامل دارید.

۶. یادداشت کنید

وقتی آزادانه می‌نویسید، تمام موانعی که ممکن است برای ارسال فرکانس ضمیر ناخودآگاه وجود داشته باشد را تصدیق کرده و بر آن غلبه می‌کنید. همان‌طور که می‌نویسید، می‌توانید ذهن آرام‌تر و شفاف‌تری داشته باشید. همراه با پاک‌سازی ذهن و راه ارتباط با ضمیر ناخودآگاه، یادداشت کردن به شما کمک می‌کند تا بهتر به خودتان اعتماد کنید و قدرت خود را برای رسیدن به اهداف زندگی‌تان تقویت کنید.

فرکانس ضمیر ناخودآگاه را یادداشت کنید
یادداشت کنید

نتیجه‌گیری:

خلقت ذهنی همیشه مقدم بر خلقت فیزیکی است. قبل از اینکه یک ساختمان به‌صورت فیزیکی ساخته شود، یک طرح اولیه وجود دارد. افکار شما طرح اولیه زندگی ای است که هر روز در حال ساختن آن هستید. وقتی یاد می‌گیرید که افکار خود را هدایت کنید (هم آگاهانه و هم ناخودآگاه) شرایطی را ایجاد می‌کنید که دستیابی به اهدافتان را اجتناب‌ناپذیر می‌کند. شما طراح سرنوشت خود هستید. با انجام تمرین‌های مستمر می‌توانید ارتباط آگاهانه‌ای با فرکانس ضمیر ناخودآگاه برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + ده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.