سابلیمینال را از کجا تهیه کنیم؟ و از کجا بفهمیم اصل است؟

فرکانس های مختلف سابلیمینال را از کجا تهیه کنیم؟

سابلیمینال را از کجا تهیه کنیم؟ قبل از پاسخ به این سؤال بهتر است در مورد اینکه سابلیمنال چیست؟ توضیحاتی ارائه دهیم. سابلمینال در واقع نوعی موسیقی فرکانس دار است که داخل این فرکانس پیام‌های پنهانی به‌صورت مهندسی شده تعبیه شده‌اند. این پیام ضمیر خودآگاه را دور زده و به ضمیر ناخودآگاه وصل می‌شود.

در این صورت با القای پیام‌های پنهان، آن را مانند رایانه‌ای که برنامه‌ای جدید دریافت کرده آماده و ذهن شما را نیز از نو برنامه‌ریزی می‌کند. این شرایط باعث می‌شود شما دقیقاً همان تغییرات را در خودتان و زندگی‌تان مشاهده کنید. مجموعه ونیزان با آگاهی از این موضوع قصد دارد تا نکات مهم و پرفایده‌ای در خصوص اینکه آیا سابلیمینال تاثیر دارد؟ به مخاطبان گرامی ارائه دهد.

فرکانس‌های امیدبخش سابلیمینال را از کجا تهیه کنیم؟
فرکانس‌های امیدبخش در سابلیمینال‌ها

آیا سابلیمینال تأثیر دارد؟

در پاسخ به این سؤال که آیا سابلیمینال تاثیر دارد؟ می‌توان یک تحقیق ابتدایی انجام داد. به‌احتمال بیش از ۸۰ درصد اگر از افرادی که انواع سابلیمنال‌ها را استفاده کرده‌اند این سؤال را بپرسید پاسخ مثبتی دریافت خواهید کرد. دلیل تأکید بر این سخن بدین معناست که اگر فرض را بر این بگذاریم که این سابلیمنال‌ها هیچ تأثیری هم نداشته باشند ولی حداقل آرامش روحی و روانی را برای فرد به ارمغان می‌آورند. همین شرایط باعث خواهد شد که زندگی افراد تحت‌تأثیر فرکانس‌های مثبت تغییر مطلوبی داشته باشد.

عملکرد سابلیمینال

قبل از پاسخ به این سؤال که سابلیمینال را از کجا تهیه کنیم؟ به این نکته می‌پردازیم که عملکرد سابلیمینال به چه صورت است؟ متفکران و روان‌شناسان سال‌هاست که بر روی فعالیت‌های مغزی در حال تحقیق و پژوهش هستند. این تحقیق در مورد قسمتی از مغز است که مسئولیت ثبت خاطرات و اتفاق مهم زندگی را به عهده دارد. در حقیقت سابلیمنال‌ها دو گونه‌اند. سابلیمینال دیداری و نوع شنیداری که هرکدام مشخصات مخصوص به خود را دارند.

به‌عنوان‌مثال، ممکن است شما در تلویزیون صحنه‌ای مهم را تماشا کنید و به جزئیات توجه نداشته باشید. ولی چیزی که در مغز نهفته این است که قسمت مرتبط از مغز شما آن جزئیات را دیده و حتی درک کرده است، بدون اینکه شما متوجه شده باشید. این است قدرت و معجزه مغز که در حقیقت می‌تواند کارهای عظیمی انجام دهد و ما آن را دست‌کم گرفته‌ایم. در صورت شنیداری نیز می‌توان گفت فرکانس‌هایی بالاتر از آستانه شنوایی ما به گوش می‌رسد و سعی بر این دارند که تا به مغز یک نکته و موضوع را بیان کنند.

ازآنجاکه مغز ما هر چیزی را باور می‌کند، در این مورد هم اشتباه کرده و همان کاری را مورد قبول می‌کند که در پیام نهفته سابلیمینال گفته شده است. در واقع ما با استفاده از این کار می‌خواهیم مغز را برای رشد و رسیدن به هدف خود راهنمایی و کمک کنیم. در اغلب موارد این شرایط خوب و مطلوب است و ما را در رسیدن به نتیجه دلخواهمان یاری می‌کند.

سابلیمینال را از کجا تهیه کنیم؟
سابلیمینال را از کجا تهیه کنیم؟

از کجا بفهمیم سابلیمینال اصل است؟

از کجا بفهمیم سابلیمینال اصل است؟ مجدداً قبل از پاسخ به اینکه سابلیمینال را از کجا تهیه کنیم؟ به موضوع اصل بودن آن توجه می‌کنیم. با توضیحات مفصل در خصوص سابلیمنال می‌توان به این نتیجه رسید که در اصل این مغز ما است که هدایت‌کننده و نشان‌دهنده مسیر درست و غلط است.

ما با گوش‌دادن و یا تماشا کردن سابلیمینال‌ها فقط نقش محرک‌ها را دراین‌رابطه پررنگ‌تر می‌کنیم. پیام‌های پنهانی که در اعماق این سابلیمینال‌ها وجود دارند باعث می‌شوند تا مغز از خواب غفلت بیدار شود و به مسیر درست و مطلوب در حرکت باشد.

احتمالاً با این توضیحات این سؤال در ذهن شما پدید آید که یک پیام محرک و یا سابلیمینال از کجا متوجه می‌شود که ما چه چیزی می‌خواهیم؟ پاسخ ساده است. سازندگان سابلیمینال در خصوص هر خواسته و توقعی که افراد دارند، سابلیمینال مخصوص به آن موضوع را آماده کرده و در اختیار افراد قرار می‌دهند. پیام‌های نهفته موجود در هر سابلیمینال با توقعات و خواسته‌های یک فرد مطابقت دارد.

به‌عنوان‌مثال اگر فردی به‌اضافه وزن دچار باشد می‌تواند درخواست ساخت سابلیمینال کاهش وزن داشته باشید. مطمئن باشید با گوش‌دادن مرتب و طبق تأکیدات سازنده سابلیمینال، شما شاهد کاهش وزن در مدت زمانی که او تعیین کرده خواهید بود و به وزن ایدئال خود می‌رسید.

سابلیمینال را از کجا تهیه کنیم؟
نحوه عملکرد سابلیمینال

مطالعات دقیق سابلیمینال

شواهدی وجود دارد حاکی از این که پیام‌های ناخودآگاه به طور غیرمستقیم اهداف متعالی انسان را به مغز مخابره می‌کنند. مغز نیز با به‌کارگیری هورمون‌های مرتبط در این زمینه سعی دارد تا فرد را به هدف دلخواه خود برساند.

به‌عنوان‌مثال در مورد چند داوطلب که تمایل به گوش‌دادن به پیام‌های سابلیمنال داشتند تحقیقاتی انجام‌گرفته است. در این تحقیقات این نتیجه به دست آمد که پردازش‌های غذایی ناخودآگاه بر عملکرد و کارکرد مغز و رژیم غذایی افراد تأثیر مثبت دارد. در این مطالعه در سابلیمنال، افراد چاق یکسری پیام‌های نهفته در ارتباط با مضرات غذاهای قند و چربی‌دار دریافت کردند. داوطلبان بعد از مدت کوتاهی گوش‌دادن به آن پیام‌های محرک تمایل کمتری به مصرف غذاهای مضر داشتند.

سابلیمینال را از کجا تهیه کنیم؟

در پاسخ به این سؤال که سابلیمینال را از کجا تهیه کنیم؟ می‌توان گفت که علاوه بر اهمیت وجود این پیام‌های محرک، نحوه و نوع تهیه آن‌ها نیز، متفاوت است. اگر از مراکز غیرمعتبر و یا از سابلیمانل‌های رایگان در این زمینه استفاده کنید، نتیجه‌ مورد انتظار را دریافت نخواهید کرد؛ زیرا پیام‌ها و سابلیمنال‌های رایگان چون بر اساس شخصیت و خصوصیات مرتبط با افراد ساخته نشده‌اند چه‌بسا مضراتی هم برای فرد داشته باشند.

درحالی‌که سابلیمنال‌های معتبر دقیقاً مطابق با روحیات شما خواهند بود. به این صورت که شما تمام مشکلات خود را با مجموعه‌هایی که سابلیمنال ارائه می‌دهند در میان می‌گذارید و آن‌ها دقیقاً باتوجه‌به مشکل و هدف شما یک بسته متناسب آماده خواهند کرد. اگر تمایل دارید یک سابلیمنال اورجینال و صدر صد واقعی تهیه کنید پیشنهاد می‌شود سری به مجموعه ونیزان بزنید. مشاوران و گردانندگان این مجموعه با آگاهی تمام در زمینه‌های مرتبط، شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی خواهند کرد.

فرکانس های مختلف سابلیمینال را از کجا تهیه کنیم؟
توجه به فرکانس‌های مختلف

جمع‌بندی

چنانچه در ابتدای مقاله ذکر شد؛ مغز افراد بدون اینکه خود متوجه شود بسیاری از فرکانس‌ها و پیام‌های زیرپوستی و نهان را درک می‌کند. در این صورت، احتمال زیادی دارد که به آن‌ها پاسخ دهد. به همین دلیل بسیاری از تبلیغ گذاران از این شیوه برای تبلیغ محصولات خود استفاده می‌کنند تا تأثیر آن را بر روی مخاطب بیشتر کنند.

این کار باعث می‌شود تا مخاطب به خرید ترغیب شده و تغییری در رفتارش ایجاد شود. مغز، خود یک جهان هستی عظیم است که اگر درست هدایت و کنترل شود نتیجه‌های بسیار مطلوبی را عاید افراد می‌کند. دریافت پیام‌های ناخودآگاه باعث می‌شود افراد بسیاری از عادت‌های ناپسند مانند سیگارکشیدن و اضافه‌وزن شدید را ترک کرده و به عادت‌های خوب مانند ورزش‌کردن ترغیب شوند. امیدواریم توضیحات این مقاله برای پاسخ به سؤال سابلیمینال را از کجا تهیه کنیم؟ برای شما مفید بوده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + هشت =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.